چهره‌های مشهور ایرانی متولد 20 اردیبهشت

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیستمین روز از اردیبهشت ماه رسیدیم. اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد امروز 20 اردیبهشت ماه هستند ادامه این مطلب از چهره ها را از دست ندهید.

رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر، نویسنده و کارگردان کشورمان 20 اردیبهشت ماه 1347 در مشهد متولد شد.

چهره‌های مشهور ایرانی متولد 20 اردیبهشت

رضا عطاران حضور در دنیای تلویزیون را از سال 69 تجربه کرد و با ساخت و بازی در مجموعه هایی به یادماندنی چون مجید دلبندم، پرواز 57، ساعت خوش، قطار ابدی، خانه به دوش، بزنگاه و فیلم های سینمایی پرفروش مانند نهنگ عنبر1و 2،یکی از محبوب ترین چهره های سینمایی و تلویزیونی است که طرفداران زیادی دارد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 20 اردیبهشت 1362 در تهران متولد شد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگری را از سال 80 با بازی در مجموعه جوانی آغاز کرد و فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا اولین تجربه سینمایی این بانوی هنرمند بود. در چشم باد و میوه ممنوعه از جمله سریال های پربیننده این بازیگر کشورمان در طول سالهای فعالیت هنری بودند.

طناز طباطبایی برای بازی در فیلم های شنای پروانه و بی رویا موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین نقش زن مکمل و بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر شد.

پیام دهکردی

پیام دهکردی بازیگر سینما و تئاتر کشورمان 20 اردیبهشت 1356 در شهرکرد متولد شد.

پیام دهکردی

پیام دهکردی از چهره های شناخته شده عرصه تئاتر است که بازی در سریال هایی چون مدار صفر درجه، گذر از رنج ها، هوش سیاه 2، گاوصندوق، شهریار ، باغ بلور و افرا را در کارنامه هنری اش دارد.

مریم هژیروند

مریم هژیروند دستیار کارکردان، برنامه ریز، منشی صحنه و بازیگر کشورمان 20 اردیبهشت 1346 در تهران متولد شد.

مریم هژیروند

مریم هژیروند اولین بار در سال 65 با بازی در فیلم تصویر آخر ساخته مهدی صباغ زاده به دنیای سینما راه یافت و در فیلم هایی چون خواستگاری، سفر جادویی، در آرزوی ازدواج و دو همسفر ایفای نقش کرد.