آشا محرابی با «بچه‌های تک استریت کارلو» می‌آید

نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو» نوشته مریم تاجیک به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی از ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

آشا محرابی که سال‌ها پیش نمایش «الدوز» را در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان روی صحنه برد حالا با نمایشی دیگر مهیای اجرا در تالار هنر؛ سالن تخصصی نمایش‌های کودک و نوجوان می‌شود. او انگیزه خود از روی صحنه بردن این نمایش را یادآوری سال‌های شروع فعالیت هنری‌اش و همچنین علاقه زیاد به فضای نمایش کودک و نوجوان عنوان کرد.

از جمله فعالیت‌های محرابی در فضای کودک و نوجوان، می‌توان به ایفای نقش در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله بازی در سریال «نارگیل» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی حمزه صالحی و ابراهیم عامریان در نقش وروره و انیمیشن‌های متعدد به عنوان صداپیشه و همچنین سال‌ها تدریس تئاتر در مدارس به کودکان در خارج از کشور و روی صحنه بردن نمایش با آن‌ها اشاره کرد.

آشا محرابی با «بچه‌های تک استریت کارلو» می‌آید

در داستان نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو» چنین آمده است: «بچه‌های تک استریت کارلو سال‌ها در اسارت شخصی به نام فاگین زندگی می‌کنند. روزی جیهوب بزرگتر و امیدبخش گروه تصمیم بزرگی می‌گیرد و...»

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) الوند پروین، مرتضی رستمی، حمیدرضا سنگیان، مرضیه صدرایی، امید کفایتی، تیدا کیان و سارینا کیان هستند.

همچنین محمد محمدزاده (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شهاب شریفی (طراح صحنه)، شبنم روزبهانه (طراح لباس)، ریحانه مطهری و روژین ستاری (روابط عمومی)، روشنک کریمی (رسانه و تبلیغات مجازی)، داریوش اسقائی (منشی صحنه)، ایده ابوطالبی (طراح حرکت)، امیر حسین انصافی (ترانه و موسیقی)، فرشاد آذرنیا (تهیه و افکت بخش رادیوئی)، شبنم روزبهانه (طراح گریم)، ایمان ملاجعفری (طراح پوستر و بروشور) و حسین گلستان (عکس و فیلم) دیگر عوامل این نمایش را تشکیل می‌دهند.