اعتراض بامزه «غلامحسین لطفی» به گرانی‌ها+عکس

غلامحسین لطفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. استوری غلامحسین لطفی در کنایه به گرانی های اخیر را در ادامه مشاهده می کنید.

اعتراض بامزه «غلامحسین لطفی» به گرانی‌ها+عکس

 

بیوگرافی غلامحسین لطفی

غلامحسین لطفی متولد 20 آبان 1328 در قزوین، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران و دکترای افتخاری از وزارت ارشاد می باشد با تئاتر دانشگاه شروع کرد و سپس وارد تلویزیون شد.دکتر لطفی تابحال ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ساخت سریال آئینه

سریال آئینه در سال 1364 در سه فصل ساخته شد که فصل اول و دوم آن که 26 قسمت بود توسط آقای لطفی کارگردان شد که بسیار پرمخاطب بود.

غلامحسین لطفی

شهرت

از بیادماندنی ترین بازهای آقای لطفی باری در سریال 27 قسمتی خانه به دوش در ایام رمضان سال 83 بکارگردانی رضا عطاران بود که در نقش اصلان به شدت دیده شد.

دکترای افتخاری

لطفی در سال 94 جزو 18 هنرمند در کنار افرادی چون هدیه تهرانی، کیانوش عیاری، جهانبخش سلطانی، رضا کیانیان و … نشان درجه یک هنری معادل دکترا را از وزارت ارشاد اسلامی گرفت.

غلامحسین لطفی

ازدواج و همسرش ؟!

دکتر لطفی تابحال ازدواج نکرده و مجرد می باشد.می گوید با حقوقی که از وزارت ارشاد می گیرم زندگی ام را می گذرانم، من تنها هستم اما به همکارانم فکر می کنم که همسر و فرزند دارند و بیکاری زندگی آن را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

ارتباطم با همه قطع شده است

خیلی وقت است که فعالیت هنری ندارم و متاسفانه کسی از من سراغی نمی گیرد، ارتباطم با همه قطع شده و در حال حاضر در قزوین زندگی می کنم.

غلامحسین لطفی