حال خوش لاله مرزبان بعد از ورزش +عکس

لاله مرزبان بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. لاله مرزبان با بازی در سریال آنام خوش درخشید.

 لاله مرزبان تصویری که می بینید را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

حال خوش لاله مرزبان بعد از ورزش +عکس

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد سال ۱۳۷۲ از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است و نقش‌هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند داشته‌است. لاله مرزبان در سال ۱۳۹۵ با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم «زیر سقف دودی» بازی کرد. و در سال ۱۳۹۶ جلوی دوربین جواد افشار رفته‌است تا به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال آنام ایفای نقش کند.

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره‌های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده‌است. در سن شانزده سالگی علی‌رغم مخالفت‌های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه هنر شد.

لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد سپس در سال ۹۵ در فیلم دخترعمو و پسرعمو بازی قابل قبولی داشت. اما حضور پرنگ وی در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد. وی می‌گوید با طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده‌است.

لاله مرزبان به دنبال پیشرفت

احتمالا آشنایی برخی از مخاطبان با لاله مرزبان، به سریال تلویزیونی «ستایش۳» برمی‌گردد. او بعد از تجربه بازی در چند نقش کوتاه در سینما و تلویزیون، با ایفای نقش در این سریال، موقعیت بهتری برایش در بازیگری رقم خورد‌.

لاله مرزبان از بازیگران دهه هفتادی و نسل تازه سینمای ایران، فعالیتش را از سال ۸۹ و بازی در نقش‌های کوتاهی در سریال «هوش سیاه» و فیلم‌های «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» و «زیر سقف دودی» شروع کرد و همزمان به صورت جدی در تئاتر به فعالیت پرداخت.

او با اینکه استعداد لازم را برای ارائه بازی‌های با کیفیت‌تر داشت، اما حضورش در سینما به اندازه‌ای نبود که بتواند با سایر بازیگران هم نسلش رقابت کند.

لاله مرزبان به دنبال پیشرفت

مرزبان دو سال بعد از بازی در «ستایش» و یک فیلم نه چندان موفق به نام «مهمانخانه نو»، سال گذشته فرصتی مغتنم در اختیارش قرار گرفت تا موقعیت مهم‌تری را در بازیگری تجربه کند. حضور در فیلم پرکاراکتر «بی همه چیز» و بازی در مقابل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی، دو بازیگر بزرگ سینمای ایران، قطعا بر سرنوشت این چهره تازه نفس تاثیر بسیاری می‌گذاشت..

مرزبان به عنوان بازیگر یکی از نقش مکمل‌های «بی همه چیز»، با بازی یکدست و روان، حضور قابل توجهی در این فیلم دارد و نسبت به دو سه تجربه قبلی‌اش، توانسته بازی بهتر و حرفه‌ای‌تری را ارائه نماید..

چنانچه حضور او در این فیلم موجب شد تا موقعیت مناسب دیگری برای پیشرفتش در سینما فراهم شود. او اوایل امسال، برای بازی در فیلم «نگهبان شب» رضا میرکریمی انتخاب شد و توانست یکی از نقش‌های اصلی و متفاوت این فیلم را ایفا کند تا امسال فرصت درخشش برایش در جشنواره چهلم فجر مهیا باشد.