رحیم نوروزی: این سخنان خیانت به ۸۵ میلیون ایرانی بود

رحیم نوروزی با اشاره به اظهارات سخیف یک بازیگر در جشنواره کن علیه حجاب اسلامی اظهار کرد: مگر این بازیگر نماینده مردم است که سرخود اظهارات خلاف واقع در جشنواره کَن انجام داده است و ملت ایران قطعاً صحبت‌های این بازیگر را نمی‌پسندند و نسبت دادن آن به مردم جفا و خیانت در حق ۸۵ میلیون ایرانی است

 

وی اضافه کرد: بازیگری که در جشنواره کَن حضور یافته و علیه مقدسات اسلامی و مردم اظهارنظر می‌کند نظر شخصی خود را مطرح کرده، حال چرا این اظهارات را به مردم نسبت می‌دهد!

بازیگر نقش «آخناتون» در سریال یوسف پیامبر (ع) با بیان اینکه بازیگری که به حواشی می‌پردازند از دایره مردم خارج است، عنوان کرد: بازیگر باید به اندازه تخصص و سوادی که دارد اظهارنظر کند نه آن چیزی که به او ربط پیدا نمی‌کند.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان بیان کرد: بازیگری که در حوزه غیرتخصصی صحبت می‌کند از چشم مردم خواهد افتاد، بر عکس بازیگر باید در حوزه تخصصی خود به صورت کارشناسانه اظهارنظر کند و اطلاعاتی را به علاقه‌مندان حوزه بازیگری بدهد.

رحیم نوروزی: این سخنان خیانت به ۸۵ میلیون ایرانی بود

نوروزی یادآور شد: به‌ عنوان مثال اظهارنظر در حوزه‌های دیپلماتیک، جامعه‌شناسی و ... نیاز به تخصص دارد و اهل فن باید در این باره بحث کنند نه بازیگری که تخصصی در این زمینه ندارد، بنابراین نباید دهان خود را باز کنیم و هر حرفی را بر زبان بیاوریم که دشمنان بهره‌برداری سیاسی کنند و آن را به مردم نسبت بدهند.

وی در ادامه توضیح داد: بنده هم در این زمینه مستثنی نیستم و در حیطه فعالیت خودم که بازیگری است مطالبی را مطرح می‌کنم نه آن چیزی که دشمن‌شاد کن باشد و با بیان آن مردم کشورم را رنجیده‌خاطر کنم.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان تأکید کرد: بازیگران که زیر ذره‌بین قرار دارند نباید هر حرفی را بر زبان بیاورند که دشمنان را جری کند و از این سخنان سوءاستفاده کنند.

نوروزی تشریح کرد: اینکه دم از مردمی بودن بزنیم و در داخل به قانون مملکت خود پایبند باشیم، اما به محض اینکه پا روی فرش قرمز جشنواره کَن گذاشتیم همه چیز را فراموش کنیم و علیه مردم و مملکت اظهارات خلاف واقع و سخیف به زبان بیاوریم در حقیقت به دشمنان گِرا داده‌ایم.