همدردی بازیگر فیلم «علف‌زار» با آبادان به روشی عجیب

صدف اسپهبدی در حاشیه اکران مردمی فیلم «علف‌زار» در پردیس «هدیش مال» گوشواره‌ای با طرح و نام آبادان به گوش داشت که مورد توجه عکاسان و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

همدردی بازیگر فیلم «علف‌زار» با آبادان به روشی عجیب

همدردی بازیگر فیلم «علف‌زار» با آبادان به روشی عجیب

همدردی بازیگر فیلم «علف‌زار» با آبادان به روشی عجیب

بیوگرافی صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی متولد 15 بهمن 1372 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد که از بازی در فیلم کوتاه شروع کرد تا اینکه با جایزه سیمرغ بلورین به شهرت رسید.

خانواده صدف اسپهبدی

صدف فرزند دوم خانواده چهار نفره است ، پدرش «حمید اسپهبدی» و مادرش «حمیرا بیرامی» نام دارد و تنها خواهرش نیز پزشک می باشد.

اولین فیلم نیمه بلند

در همان سال 1395 اولین تجربه فیلم نیمه بلند خود را در فیلم «راحانا» به کارگردانی کاظم دانشی و در کنار علیرضا مهران و محسن صادقی به دست آورد

او در این فیلم نقش دختر تک تیرانداز سوری بنام راحانا که توانسته تعداد زیادی از نیروهای داعش را به هلاکت برساند ، بازی می کرد.

صدف اسپهبدی

در قاب تلویزیون

خانم بازی در سال 1396 با مجموعه طنز خانوادگی بنام «سفر در خانه» در کنار حسن پورشیرازی و بهنوش بختیاری وارد قاب تلویزیون از شبکه نسیم شد.

بازی صدف اسپهبدی در علف زار

صدف اسپهبدی سال 1400 در فیلم «علف زار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان در کنار «پژمان جمشیدی» و «سارا بهرامی» حضور داشت

می گوید برای بازی در نقش زن معتاد این فیلم 25 کیلو از وزن خود را کم کرده است.

صدف اسپهبدی در علف زار

روزی 10 کیلومتر می دویدم

من هر شب برای کاهش وزن 10 کیلومتر می دویدم و اثرات این کاهش وزن بیش از اندازه بود ، از تغییرات هورمونی و ریزش مو تا از دست دادن مواد مغذی …

ازدواج صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سیمرغ بلورین صدف اسپهبدی

در نهایت خانم بازیگر در 22 بهمن 1400 در اختتامیه جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم علف زار گرفت.

صدف اسپهبدی