واکنش رضا رویگری به ویدیوی جنجالی + فیلم

رضا رویگری بازیگر مختارنامه و خواننده سرود فراموش نشدنی ایران ایران چند وقتی است که زندگیش با حواشی مختلفی روبرو بوده است. این روزها باز هم ویدیویی عجیب از گلریزان برای «رضا رویگری» در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که احساسات بسیاری مردم را نسبت به وضعیت این هنرمند برانگیخته است اما اصل این ماجرا چیست؟ آیا بنام گلریزان به رضا رویگری بی احترامی شده است؟ در ادامه واکنش بازیگر نقش کیان در مختارنامه را به ویدیو منتشر شده در این روزها را آورده ایم.

ماجرای فیلم گلریزان برای رضا رویگری

در فیلمی که بعنوان گلریزان برای «رضا رویگری» منتشر شده است، امین فرزانه تقی دیزج (امین آقا فرزانه) که چند سال پیش در برنامه ماه عسل حضور داشت و اعلام کرد که سال هاست توبه کرده و به کارهای خیر و... می‌پردازد، در حال پول پاشی روی سر و گذاشتن پول در دهان رضا رویگری است.

این ویدیو واکنش های زیادی را در فضای مجازی در پی داشت، بسیاری از مخاطبان این فیلم را تزویر و ریاکاری، بی حرمتی و به زیر سؤال بردن شان این هنرپیشه باسابقه دانستند، این واکنش ها سبب شد که خواننده سرود معروف «ایران، ایران رگبار مسلسل ها» ماجرای این اتفاق را توضیح داده و اصل ماجرا را بیان کند.

واکنش رضا رویگری به ویدیوی جنجالی + فیلم

گلریزان یا شاباش؟

رضا رویگری به ویدئو جنجالی و عجیب منتشر شده واکنش نشان داد، در این ویدیو علیرضا اصغری فعال اجتماعی و مددکار که چندی قبل تلاش های فراوانی برای خانه‌دار شدن این هنرمند نموده بود، توضیح داد:

نه گلریزونی بوده، نه مراسم جمع‌آوری پولی بوده، مردم من چند بار اعلام کردم که جناب آقای رویگری احتیاج به جمع‌آوری پول نداره خودش نه وکیل می خواد و نه تصمیم گیرنده چون اگه اینطوری باشه هر جایی باشه براش زندانه، یه رفیق قدیمی داشته، سالیان سال رفیق های آقای فرزانه براش تولد میگیرن و یکی از رفیق هاش هم جناب آقای رویگری هستن، تولد امین آقا بوده، امین آقا هم رسمشونه هر چی کادو میگیره می ریزه رو سر آقای رویگری که رفیق قدیمیشه.

در ادامه رضا رویگری توضیح داد:

من باید برای ایشون کادو می بردم ولی ایشون انقدر بزرگواره هر چی گرفته بود ریخت رو سر من.

واکنش رضا رویگری به ویدیوی جنجالی + فیلم

رضا رویگری/ عکس از غزال جلالی

پنجم اردیبهشت امسال ویدئویی کوتاه از رضا رویگری، منتشر شد که در آن اعلام شده بود این بازیگر از یک هفته قبل به آسایشگاه کهریزک برده شده و برای رهایی از آنجا از مردم کمک خواسته است. انتشار ویدئوی رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک و حرف های او قضاوت های ناعادلانه ای درباره همسر جوان این بازیگر و در مورد نحوه نگهداری او در خانه سالمندان در فضای مجازی به راه انداخت اما همسر جوان آقای بازیگر اعلام نمود که به دستور پزشک معالج رضا رویگری و برای مداوا و بهبود شرایط جسمی ایشان را به خانه سالمندان منتقل نموده است.

رضا رویگری در نهایت پس از سه هفته بستری شدن در آسایشگاه کهریزک، 18 اردیبهشت در منزلی که همراه با پرستار مهیا شده بود، ساکن شد و هم اکنون در شرایط جسمی و روحی بهتری به سر می برد.

حجم ویدیو: 3.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59