عکس زیرخاکی از علی شادمان و پرویز پرستویی

 اگر سریال یاغی را دنبال می‌کنید، احتمالا تحت تاثیر شخصیت جاوید گنجی قرار گرفته اید. شخصیتی که علی شادمان نقش آن را ایفا می‌کند و توانسته است رضایت مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند. علی شادمان این عکس را در صفحه خود استوری کرد.

عکس زیرخاکی از علی شادمان و پرویز پرستویی

بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

پیش‌تر اشاره کردیم که علی شادمان به شکلی درخشان نقش جاوید را در سریال یاغی بازی می‌کند. بازیگری که ما او را در سریال می‌خواهم زنده بمانم هم دیدیم، اما نقش اش در این سریال نمایش خانگی خوب از آب درنیامد و چندان نتوانست توجه عمده مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

او متولد ۱۳۷۵ در ایلام است. ما علی شادمان را نخستین در فیلم سینمایی میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور دیدیم. دلیل انتخاب  شدن او برای این فیلم طبق گفته ملاقلی پور توانایی وی در نواختن ویولن بود.  

از نمونه آثار او می‌توان به مهمانخانه ماه نو،  مردن در آب مطهر، جان دار،  رویای سینما،  اروند و یتیم خانه ایران اشاره کرد.  

تغییرات چهره علی شادمان از گذشته تا کنون

اگر میم مثل مادر را تماشا کرده باشید، حتما علی شادمان را در نقش سعید پسر بچه مبتلا به آسم به یاد می آورید. پسر بچه ای که از همان سنین کم قدرت بازیگری خود را به رخ کشیده و حالا پس از سالها در اثر محمد کارت در نقش جاوید در کنار بازیگرانی چون طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، امیر جعفری و... بسیار خوش درخشیده است.

اگر سری به صفحه اینستاگرام علی شادمان بزنید متوجه می شوید که او عکس دختری به نام آرینا را منتشر کرده و با جملات ناب احساسی او را زیباترین دختر جهان نامیده است. آرینا خواهر علی شادمان است که رابطه خواهر برادرانه خوبی با یکدیگر دارند تا جایی که جاوید سریال یاغی خواهرش را ابرو، شرف، برهان و دلیل، انگیزه و حتی وطن و استخوان خود می‌داند.

کودکی علی شادمان

علی شادمان از کودکی تا زمان حال/ عکس از مریم رضوی