این آقا همسر الناز حبیبی نیست

قسمت چهل و یکم فصل دوم سری پنجم دورهمی در حالی بر روی آنتن شبکه نسیم رفت که الناز حبیبی مهمان این برنامه بود. الناز حبیبی بازیگر بیبی فیس و ریز نقش سریال های طنز و جدی همراه برادرش در مسابقه دورهمی شرکت کرد، تضاد استایل خانم بازیگر و برادرش در دورهمی خبرساز و موجب تعجب مهران مدیری شد.

در این بخش عکس هایی از برادر خانم بازیگر و صحبت های او در مورد خواهرش را منتشر نموده ایم اما قبل از آنکه وارد جزئیات این برنامه شویم، فلش بکی میزنیم به شایعات ازدواج مجدد الناز حبیبی که با حضورش در این برنامه به‌طور کامل رد شد.

برادر الناز حبیبی

الناز حبیبی و برادرش/ عکس از دُرسا زنده‌دل

شایعات تمام شد؛ این آقا همسر الناز حبیبی نیست

حضور الناز حبیبی با برادرش در این برنامه، به شایعاتی که در مورد نسبت آنها وجود داشت پایان داد و روشن شد که خانم بازیگر ازدواج نکرده است و این آقای خوش قد و بالا، همسر جدید الناز حبیبی نیست بلکه برادر اوست که به دلیل تفاوت ظاهری شان با هم، این دست شایعات در موردشان منتشر شده بود. پیش از این و پس از انتشار عکسهای الناز حبیبی و برادرش در برخی مراسم باعث شد تا حتی برخی از سایتها تصویر آنها را با تیتر همسر منتشر کنند.

داداش الناز حبیبی

الناز حبیبی در کنار برادرش/ عکس از آرشا عقیقی

حرفهای برادر الناز حبیبی درباره خواهرش در مسابقه دورهمی

بازیگر نقش بهار در سریال دردسرهای عظیم که ته تغاری خانواده است، با تنها برادرش در دورهمی شرکت کرد، برادر بازیگر سریال دودکش برخلاف خواهرش از قد بلند و جثه درشتی برخوردار است که همین تضاد ظاهری سبب شد مهران مدیری مجری برنامه دورهمی از دیدن او تعجب کند.

مهران مدیری در بحبوحه مسابقه از برادر الناز حبیبی در مورد نقطه ضعف و قوت خواهرش سوالاتی را پرسید که او اینگونه پاسخ داد:

نقطه ضعفش اینه که روی فامیلش و خواهر برادر خیلی حساسه، نقطه قوتش هم اینه که اراده خیلی خوبی داره.

الناز حبیبی بازیگر سریال دوپینگ که تغییر صدایش در دورهمی موجب تعجب بسیاری از مخاطبان شده بود، به این سؤال مهران مدیری پاسخ داد و نقاط ضعف و قوت برادرش را اینگونه عنوان نمود:

خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیره این نقطه ضعفشه و نقطه قوتش اینه که خیلی روح حمایتگری داره، وقتی هستش یعنی همه چی داری.

الناز حبیبی و برادرش در دورهمی

مختصری درباره الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 مرداد 1367 در تهران است. فارغ‌التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد. پنج خواهر و یک برادر دارد و ته تغاری خانواده اش است. الناز حبیبی به‌صورت حرفه ای از سال 1385 با سریال سال های برف و بنفشه فعالیت خود را آغاز نمود اما با بازی درسریال روزگار غریب، فاصله ها و دردسرهای عظیم به اوج شهرت رسید.