جواد پورشه ، آفتاب پرست می‌شود

« آفتاب‌پرست » با نام قبلی «جواد پورشه» سریالی کمدی است به کارگردانی برزو نیک‌نژاد براساس فیلمنامه امیر برادران که قرار است 27 تیر مصادف با عید غدیر در نمایش خانگی منتشر شود.

نقش اصلی سریال پژمان جمشیدی است. در بخشی او را در قامت یک خلافکار با ریشی بلند و در زندان می‌بینیم و در بخشی دیگر با صورتی اصلاح شده و سر و وضعی مرتب و سوار بر پورشه. با توجه به این شرایط، اینطور به نظر می‌رسد که جواد پورشه خودش را به جای فردی دیگر جا زده است. چون همانطور که می‌بینیم در جایی اسمش را فراموش می‌کند، در جایی دیگر عکس پدرش را نمی‌شناسد و در جایی هم یک خلافکار قدیمی سراغش می‌آید و می‌گوید که می‌خواهد دوباره با او کار کند.

جواد پورشه ، آفتاب پرست می‌شود

در این تیزر گوهر خیراندیش را در نقش فردی می‌بینیم که خودش را مادر جواد معرفی می‌کند و اصلا معلوم نیست واقعا مادرش است یا این هم جزو نقشه‌شان است.

با توجه به نام سریال که «آفتاب‌پرست» انتخاب شده و نشان از تغییر رنگ دارد، به نظر می‌رسد محور اصلی سریال روی همین جابه‌جایی بنا شده است.

«آفتاب‌پرست» دومین همکاری برزو نیک‌نژاد با پژمان جمشیدی بعد از «لونه زنبور» و «دوزیست» است. الهام اخوان که اولین بار در فیلم «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد شناخته شد و در سریال «دودکش2» این کارگردان هم بازی داشت، حالا در این سریال هم نقش مقابل پژمان جمشیدی را بازی کرده است.رضا نیکخواه بعد از اینکه به واسطه حضور در جوکر به موفقیت بسیاری دست پیدا کرد، حضورش در پروژه‌های مختلف پررنگتر شده و حالا در این سریال هم بازی دارد.گوهر خیراندیش، باران کوثری و حمیدرضا آذرنگ از جمله سایر بازیگران اصلی سریال هستند.

قسمت اول سریال کمدی «آفتاب پرست» قرار است دوشنبه بیست وهفتم تیرماه همزمان با عید غدیر خم پخش شود.