شغل دوم پوریا پورسرخ لو رفت | جنجال شغل لاکچری پوریا پور سرخ

پوریا پورسرخ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.  پوریا پور سرخ با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.پوریا پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. پوریا پورسرخ در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد و بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد. پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است. مدرک تحصیلی او دکتری فیزیولوژی گیاهی میباشد.

پوریا پورسرخ قبل از بازیگری

قبل از ورود به عرصه هنری بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد

شروع فعالیت پوریا پورسرخ

خیلی سال پیش، کلاس کارگردانی آقای لطیفی می رفتم

آنجا آشنایی شکل گرفت و بعد هم با ایشان در تماس بودم، تا اینکه یک روز زنگ زدند که بیا سر کاری که اسمش سریال فرار بزرگ در سال ۱۳۸۴ بود اول قرار بود دستیار آقای لطیفی باشم، به طور خودجوش بازیگر نقشی که من بعدا آن را بازی کردم، نمی دانم به چه دلیل نیامد و گروه بازیگری در کل شخم خورد. ناگهان قسمت شد و من بازی کردم.

شهرت پوریا پورسرخ با وفا

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌ عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌ های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

شغل دوم پوریا پورسرخ لو رفت | جنجال شغل لاکچری پوریا پور سرخ

ازدواج پوریا پورسرخ

مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم کرد.

قطعا به آن فکر مز کنم و ایده‌ آل‌ های خودم را دارم ولی تا زمانی که پیش نیاید، لزومی نمی بینم که راجع‌ به آن صحبت کنم و حواشی رسانه‌ ای برای خودم ایجاد کنم چون زمانی که این اتفاق بیفتد، همه متوجه خواهند شد.

شغل دوم پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است.

حضور پوریا پورسرخ در اولین فیلم سه بعدی

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم کاندایدای بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد  وی در اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد.

پوریا پورسرخ

آثار پوریا پورسرخ تا کنون

فیلمهای سینمایی پوریا پورسرخ

۱۳۹۶ خالتور

۱۳۹۵ ثبت با سند برابر است

۱۳۹۴ عشق و جنون

۱۳۹۴ عاشق‌ها ایستاده می‌میرند

۱۳۹۳ دوربین

۱۳۹۳ لامپ ۱۰۰

۱۳۹۲ روز رستاخیز

۱۳۹۲ قرار بعدی همان‌جا

۱۳۹۱ آقای الف

۱۳۸۹ آخرین سرقت

۱۳۸۹ گلوگاه شیطان

۱۳۸۹ هر چی خدا بخواد

۱۳۸۸ ناسپاس

۱۳۸۸ چراغ قرمز

۱۳۸۸ شیر و عسل

۱۳۸۸ به دنبال خوشبختی

۱۳۸۷ آناهیتا

۱۳۸۷ خاطره

۱۳۸۷ دلخون

۱۳۸۷ حرکت اول

۱۳۸۷ عیار ۱۴

۱۳۸۵ روز سوم

۱۳۸۵ پسران آجری

۱۳۸۵ مصائب دوشیزه

۱۳۸۵ مهمان

۱۳۸۴ جنایات و جنحه

سریالهای پوریا پورسرخ

وطن من

۱۳۹۶ پیکسل

۱۳۹۵ مرز خوشبختی

۱۳۹۵ برادر

۱۳۹۴ بیمار استاندارد

۱۳۸۹-۱۳۹۴ کیمیا

۱۳۹۳ شام ایرانی

۱۳۹۱ دختران حوا

۱۳۹۱ ماتادور

۱۳۹۱ مرد نقره‌ای

۱۳۹۰ مسیر انحرافی

۱۳۹۰ سقوط آزاد

۱۳۸۹ پایتخت

۱۳۸۸ رستگاران

۱۳۸۷ روز حسرت

۱۳۸۶ شکرانه

۱۳۸۶ ساعت شنی

۱۳۸۵ صاحبدلان

۱۳۸۴ مسافر

۱۳۸۵ وفا

۱۳۸۴ فرار بزرگ

افتخارات پوریا پورسرخ

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی روز سوم در بیست و پنجمین جشنواره فجرنامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال کیمیا

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال وفا [نیازمند منبع

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام براى بازى در سریال برادر