علی شادمان هنگام کشتی گرفتن

علی شادمان به تازگی عکسی را در استوری‌ اینستاگرامش منتشر کرد که در آن مشغول کشتی گرفتن است.
سریال شبکه نمایش خانگی « یاغی » مـاجـرای جــوان کشتی‌گیری به نام «جاوید» را روایـت می‌کند که در جنوب شهر تهران، زندگی و کار می‌کند. او که در خانواده‌ای از هم پاشیده و درگیر اعتیاد متولد شده، سال‌هاست پدر و مادر خود را از دست داده و دغدغه اصلی‌اش این است که بتواند نسب خود را ثابت کند و شناسنامه بگیرد؛ در حالی که به دختری به نام «ابرا» نیز علاقه‌مند است. محمد کارت که برای کارگردانی فیلم سینمایی «شنای پروانه» و شماری از فیلم‌های مستند اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی جنوب شهر خصوصا اعتیاد شناخته می‌شود، در نخستین سریال خـود نیز که با همکاری نویسندگان «شنای پروانه» نوشته شده، فضایی مشابه با تنها فیلم کارنامه‌اش دارد. نقش اصلی «یاغی» بر عهده علی شادمان است و ستاره‌های پرشمار دیگری در این سریال بازی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی و فرهاد اصلانی اشاره کرد.
علی شادمان که در این سریال نقش جاوید را ایفا می‌کند، تصویری را از کشتی گرفتن در اینستاگرامش منتشر کرد:

علی شادمان هنگام کشتی گرفتن

 

سریال یاغی به لطف جاوید، اسی قلک، عاطفه، خلیل، بهمن و... به یکی از پربازدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی بدل شده است. سریال که پنج قسمت از آن منتشر شده و قرار است پنجشنبه دوم تیرماه ششمین قسمت هم منتشر شود.

 اگر سریال یاغی را دنبال می‌کنید، احتمالا تحت تاثیر شخصیت جاوید گنجی قرار گرفته اید. شخصیتی که علی شادمان نقش آن را ایفا می‌کند و توانسته است رضایت مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

دومین چهره، اسی قلک است که امیر جعفری نقش اش را به خوبی بازی می‌کند و هر بار گره‌ای در داستان ایجاد می‌کند. او در قسمت پنجم سد راه جاوید شد، تا مانعی برای خروج یاغی و خواهرش از لیان‌شامپو باشد.

عاطفه سومین شخصیت تاثیر گذار یاغی است که آبان عسکری به شکلی درخشان نقش اش را ایفا می‌کند. او تنها یار و یاور جاوید است و تلاش می‌کند تا زندگی هر دو نفر را به سمتی درست هدایت کند.

بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

پیش‌تر اشاره کردیم که علی شادمان به شکلی درخشان نقش جاوید را در سریال یاغی بازی می‌کند. بازیگری که ما او را در سریال می‌خواهم زنده بمانم هم دیدیم، اما نقش اش در این سریال نمایش خانگی خوب از آب درنیامد و چندان نتوانست توجه عمده مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

او متولد ۱۳۷۵ در ایلام است. ما علی شادمان را نخستین در فیلم سینمایی میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور دیدیم. دلیل انتخاب  شدن او برای این فیلم طبق گفته ملاقلی پور توانایی وی در نواختن ویولن بود.  

از نمونه آثار او می‌توان به مهمانخانه ماه نو،  مردن در آب مطهر، جان دار،  رویای سینما،  اروند و یتیم خانه ایران اشاره کرد.