نگاهی به فیلم های «الناز شاکردوست»؛ آهسته و پیوسته تا اوج!

 الناز شاکردوست در سال‌های ابتدایی فعالیت خود با حضور در کمدی‌های پرفروش، به چهره‌ای محبوب تبدیل شد و در ادامه با بازی در نقش‌های متفاوت، ابعاد تازه‌ای از توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت. در ادامه به بهانه اکران تى تى نگاهی داریم به بهترین‌های الناز شاکردوست.
کدام بازی الناز شاکردوست را بیشتر دوست دارید؟

در میان ابرها (روح الله حجازی)
شاکردوست در این فیلم نقش دختر جوانی به نام نورا را بازی می‌کند که از جنگ آسیب دیده و برای تامین مخارج زندگی در مرز کار می‌کند. بازی در این فیلم تندیس بهترین بازیگر زن از جشن خانه سینما را برای او به همراه آورد.

اتوبوس شب (کیومرث پوراحمد)
او در این فیلم حضوری کوتاه دارد و نقش ریحانه زن عماد را بازی می‌کند. شاکردوست با درک درست از نقش، به خوبی توانسته انتظار و نگرانی کاراکتر را به تصویر بکشد و در ایفای این نقش موفق عمل کرده است.

باد در علفزار می‌ پیچد (خسرو معصومی)
فیلم داستان دختری به نام شوکا است که به دلیل فقر خانواده‌اش مجبور می‌شود با پسری عقب‌افتاده ازدواج کند تا از مشکلات مالی خانواده کم کند اما عشق شاگرد خیاط به او، اتفاقاتی را رقم می‌زند.

خفه‌ گی (فریدون جیرانی)
شاکردوست در نقش صحرا مشرقی یکی از متفاوت‌ترین نقش‌آفرینی‌های کارنامه‌اش را ارائه می‌دهد؛ پرستار یک بیمارستان روانی که به طور ناخواسته درگیر زندگی شخصی یکی از بیماران و همسرش می‌شود.

نگاهی به فیلم های «الناز شاکردوست»؛ آهسته و پیوسته تا اوج!



شبی که ماه کامل شد (نرگس آبیار)
بازی در نقش فائزه نقطه عطف کارنامه هنری اوست؛ دختری که درگیر عشق جوانی به نام عبدالحمید می‌شود و پس از ازدواج با او، درگیر گروه‌های تروریستی می‌شود. بازی درخشان شاکردوست در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد.

ابلق (نرگس آبیار)
دومین همکاری او با آبیار نیز همچنان با موفقیت همراه بود و موردتوجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. او در این فیلم نقش زنی از طبقه پایین جامعه را بازی می‌کند که در حاشیه شهر زندگی می‌کند و وقوع اتفاقی، زندگی‌اش را با بحران مواجه می‌کند.

تی تی (آیدا پناهنده)
تی تی را می‌توان متفاوت‌ترین نقش کارنامه او دانست.شخصیتی عجیب و منحصر به فرد که تماشاگر را از همان ابتدا عاشق خود می‌کند. زنی روستایی که می‌خواهد به بشریت خدمت کند و بعد از آشنایی با ابراهیم، زندگی او را دگرگون می‌کند.
تی‌تی از بهترین شخصیت‌های خلق شده در سینمای ایران است که شاکردوست با ظرافت تمام موفق به نمایش سادگی و شیطنت معصومانه‌ی این کاراکتر شده است.