شیطنت ریز امیر آقایی؛ خودشو لو داد!

امیر آقایی ایفاگر نقش دکتر کسری کیا در خون‌سرد، متخصص خبره و کاربلد پزشکی قانونی که شخصیتی کاملا مثبت دارد اما در پس پرده قاتلی بی رحم است که خطاکاران را به شیوه خودش مجازات می کند در یکی از گفتگوهای تلویزیونی خود، به ماجرای شیطنت خود پرداخت.

این بازیگر که کارنامه هنری پر باری دارد و برای بازی در هر نقش و شخصیتی کاملا توانا است، در دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری از شیطنت خود و عوض کردن سنش در ویکی‌پدیا سخن گفت.

شیطنت ریز امیر آقایی؛ خودشو لو داد!

امیر آقایی/ عکس از فاطمه تقوی

سن واقعی امیر آقایی، بازیگر نوار زرد

بازیگر فیلم شنای پروانه ساخته محمد کارت، در دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری سن واقعی خود را فاش کرد و با تعریف اقدام دردسرسازش گفت:

یک برنامه فوتبالی پخش می شد، گویا اون کسی که اون روز فوتبال رو قرار بود اجرا کنه، یه سری دوستان می دونستند که اطلاعاتش رو از ویکی‌پدیا می گیره، یک عزیزی از جوونای جنوب ایران مثلا بوشهری گویا رفته بود، اطلاعات ویکی‌پدیا اون استادیوم رو عوض کرده بود و اون دوست ما اون شب داشتش از روی اون همون طوری می گفت.

گفتش بله معمار اینجا مثلا آقای علی محمدیانن، من از یک کسی پرسیدم مگه میشه عوض کرد، گفت آره گفتم چه جوری گفت کاری نداره میری عوض می کنی.

من متولد 10 مرداد 1354 هستم، رفتم کردمش 1349 و خیلی هم جالب بود، دو روز بعد رفتم درست کنم، پسورد یادم رفت و همه جا برداشتن.

به این شکل امیر آقایی درمورد ماجرای تغییر سن و سال تولدش در ویکی‌پدیا توسط خودش صحبت کرد و صراحتا اعلام کرد که تاریخ تولد درست او 1354 می باشد و 1349 ثبت شده در برخی از وب سایتها ناشی از اطلاعات اشتباهی است که خود آقای بازیگر آن را منتشر کرده است.

امیر آقایی

امیر آقایی در برنامه دورهمی/ عکس از آزاده امیرخان

مختصر بیوگرافی و فیلم های امیر آقایی

امیر آقایی بازیگر و نویسنده، نقاش و عکاس متولد 10 مرداد 1354 در شهر ارومیه است. او اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با سریال «خاک سرخ» بدست آورد و با فیلم «ارتفاع پست» وارد سینما شد.

او در فیلم هایی چون خون‌سرد، خاک سرخ، بدون تاریخ، بدون امضاء، شنای پروانه، بادیگارد، خائن کشی، شیفت شب، کوچه بی نام، هیس دختران فریاد نمی زنند، سعادت آباد، زندگی خصوصی، اولین شب آرامش، بی گناهان،چرخ و فلک و... ایفای نقش نموده است.