عشق دوست داشتنی سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که تا کنون حضور موفقی در سریال های نمایش خانگی مانند خون‌سرد، حرفه ای، کرگدن و... داشته است و برای بازی در فیلم دارکوب، در نقش معتاد موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در دورهمی و گفت و گو با  مهران مدیری  ماجرای عاشق شدن خود را تعریف کرد که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر منتشر نموده ایم.

 

 

سارا بهرامی

عشق متفاوت سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر سریال پروانه در دورهمی پاسخ متفاوتی به سؤال همیشگی(عاشق شدید؟) مجری برنامه مهران مدیری داد:

بله میگه که:

همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی(سعدی)

من فکر می کنم، عاشق شدن یک فرصت و شانسیه که خدا به بعضیا میده، هر روز دارم این عاشق شدن رو تو زندگیم تجربه می کنم و هر روز دنبال بهانه ای برای عاشق شدنم، بهارِ، برگ های درختاست، آقای مدیری من هر موقع تو زندگیم کم میارم به تعداد بی نهایت برگهای درخت ها نگاه می کنم و معتقدم اونی که می تونه این تعداد برگ رو نقاشی کنه، قطعا می تونه از من هم مراقبت کنه. این اون رنگیه که به دور از هر گونه شعاری می خوام بهتون بگم که دارم تجربش می کنم وخیلی دوستش دارم.

عشق دوست داشتنی سارا بهرامی

سارا بهرامی

بیوگرافی مختصر سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و دو خواهر و یک برادر دارد. اولین بار دوران دانشجویی در یک فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1388 در 27 سالگی با فیلم «آینه های روبرو» رسما وارد سینما و با بازی در پروانه بین مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

فیلم های سارا بهرامی

سارا بهرامی در آثاری چون علف زار، خائن کشی، دارکوب، ساخت ایران، حرفه ای، خون‌سرد، درمانگر، کرگدن، پرده نشین، پروانه، فرات، سرکوب، من دیه‌گو مارادونا هستم، خانه ای در خیابان چهل و یکم و... به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.