«بهروز بقایی» فیلم دفاع مقدسی ساخت

بهروز بقایی بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: متاسفانه همه ما از اینکه کشور در وضعیت فعلی قرار گرفته ناراحت هستیم، هیچکس ناامنی را دوست نخواهد داشت، اگر اعتراضی هست باید مدنی و از طریق گفتگو حل شود. اگر بهتر و بیشتر حرف یکدیگر را بشنویم همه چیز حل خواهد شد.

بهروز بقایی پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه هنر گفت: در حال حاضر مراحل پیش تولید فیلم جدیدم را انجام می‌دهم، سرانجام بعد از مدت‌ها توانستم برای فیلمم سرمایه گذار پیدا کنم، در حال حاضر گفت‌وگوهای اولیه صورت گرفته و امیدوارم که به زودی فیلمبرداری اثر آغاز شود.
وی درباره زمان فیلمبرداری فیلم خود اظهار کرد: اینکه بخواهم زمانی را برای این فیلم در نظر بگیرم مشخص نیست، اما در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه هستم، اگر شرایط به همین طریق پیش برود احتمالا بتوان به شروع فیلمبرداری از ابتدای سال آینده امیدوار بود.

«بهروز بقایی» فیلم دفاع مقدسی ساخت



فیلمی با موضوع دفاع مقدس خواهم ساخت
بقایی درباره مضمون فیلم خود ادامه داد: هنوز نام مشخصی برای این فیلم انتخاب نشده اما مضمون دفاع مقدسی داشته و به نوعی نگاه روانشناختی و تازه‌ای به دوران دفاع مقدس دارد، فیلمی که به نظرم می تواند مخاطب جوان را با مقوله دفاع مقدس بیش از پیش آشنا نماید.
بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» درباره دلیل کم کار بودن خود در بازیگری تاکید کرد: متاسفانه پیشنهادات بسیار کم هستند، چند باری هم برای بازی در آثار با من گفتگو شده اما اکثرا نهایی نشده است. گاها نقشهای یک سکانسی پیشنهاد می شود که طبیعتا من آنها را نخواهم پذیرفت، نه اینکه اندازه و تعداد دیالوگها برایم مهم باشد، اما وقتی نقشی در اثر بی تاثیر و بی فایده است چرا باید آن را بازی کنم.
بقایی درباره فعالیت خود در فضای مجازی ادامه داد: من پیشتر در فضای مجازی صفحه ای داشتم اما دیگر آن صفحه را ندارم، زیرا وقت زیادی از من صرف می‌کرد و به نوعی چندان هم مفید نبود، کتاب خواندن و فیلم دیدن را به حضور مداوم در فضای مجازی ترجیح می‌دهم و به همین خاطر فعالیتی در این فضا ندارم.

بقایی: حواشی فضای مجازی بازیگر را از کار اصلی خود دور می‌کند
این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در همین رابطه اضافه کرد: فضای مجازی بیشتر از واقعیت به حواشی می پردازد، به همین دلیل است که بازیگران را به حاشیه برده و آنها را از کار اصلی خود که تحقیق و تمرین است دور می کند، البته این را فراموش نکنیم که وقتی بازیگران را براساس تعداد فالوور آنها انتخاب می کنند، نباید انتظاری دیگر هم از بازیگران داشت.