چند خبر کوتاه از چند هنرمند ایرانی

ایرج طهماسب احتمالا فصل دوم «مهمونی» را تولید خواهد کرد. این خبر را ایرنا بر اساس شنیده‌ها منتشر کرده و نوشته ساخت فصل دوم این مجموعه به زودی آغاز می‌شود. «مهمونی» از دوم فروردین تا نیمه مهر منتشر شد.

حسام منظور  در سریال «سلمان فارسی» اثر داوود میرباقری نقش پدر سلمان فارسی با بازی علیرضا شجاع‌نوری را ایفا خواهد کرد. تسنیم این خبر را به نقل از یکی از عوامل پروژه منتشر کرده و از احتمال تغییر او نیز نوشته است.
امیرحسین صدیق از امشب ساعت 20، بازپخش مجموعه کمدی «پلاک 13» ساخته آرش معیریان و شهاب عباسی را از شبکه تماشا روی آنتن خواهد داشت. این سریال سال گذشته از شبکه سه روی آنتن رفت و با استقبال مواجه نشد.
مستانه مهاجر قصد دارد در مقام تهیه‌کننده، فیلم «مرز محو» را جلوی دوربین ببرد. این فیلم به کارگردانی علیرضا فرید شمس‌آباد در انتظار دریافت مجوز ساخت است. مهاجر فیلم «جوجه تیغی» را به عنوان کارگردان آماده اکران دارد.

چند خبر کوتاه از چند هنرمند ایرانی


الهام اخوان از فرداشب ساعت 22، با سریال تکراری «دودکش 2» ساخته برزو نیک‌نژاد به آی‌فیلم می‌آید. او از بازیگران جدید این فصل سریال است. اخوان اکنون مجموعه کمدی «آفتاب پرست» را نیز در نمایش خانگی در حال انتشار دارد.