بازیگر نقش پویان در بی همگان کیست؟

بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در بی همگان است. سریال «بی همگان» این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است. با وجود تبلیغات کمی که از این سریال شد، بی همگان دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در بی همگان را برای شما آماده کرده ایم. 

بردیا دیانت از بازیگران نوظهور فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال ملکه گدایان به مخاطان معرفی شد.

«بی همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که  مهدی سلطلانی ، کاظم هژیر آزاد،نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی ، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع ، مهسا باقری، هادی قمیشی و …  در آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در بی همگان است. پویان گوهران یکی از شرکای یوسفیان در این سریال است  که یوسفیان را دچار مشکل کرده اند.

بازیگر نقش پویان در بی همگان کیست؟

بیوگرافی بردیا دیانت

او متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. ایشان در کنار بازیگری ، مشغول به فعالیت حرفه ای در زمینه فیلم سازی نیز می باشد. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری می باشد. بردیا دیانت هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 

سوابق هنری

بردیا دیانت از سال ۹۶ اورد عرصه بازیگری در تئاتر شد و پس از حضور در چند نمایش حخالا در دو سریال پرمخاطب و پر بیننده خوش درخشیده است. او با باری در نمایش آهو به نویسندگی و کارگردانی پوریا ‌گلستانی وارد حیطه تئاتر شد. والین بازی او در مقابل دوربین در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده رقم خورد، اما شهرتی که با بازی در سریال بی همگان به دست اورد، بسیار او را مشهور و معروف کرد. بردیا دیانت بازیگر است و در سال ۱۴۰۰ در فصل اول سریال شبکه خانگی «ملکه گدایان» به هنرمندی پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت

 

همسر بردیا دیانت

او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.