واکنش عجیب رایا به پست تولد همسرش یورگن لوکادیا

در چند روز گذشته نام خانواده یورگن لوکادیا گلزن اول تیم پرسپولیس تیتر اول حواشی فوتبال ایران بوده است.

البته این در حالی ست که شایعه برنگشتن لوکادیا به ایران و ترک تیم پرسپولیس و از طرف دیگر شائبه جدایی این بازیکن هلندی و همسرش باعث جنجال های زیادی در رسانه های داخلی شده است.

البته شب گذشته رایا به مناسبت تولد لوکادیا با انتشار تصویر مشترکی از خودش و او در صفحه شخصی اش به شایعات جدایی شان واکنش نشان داد.

واکنش عجیب رایا به پست تولد همسرش یورگن لوکادیا

همچنین لوکادیا با انتشار تصویری از خودش در واکنش به تولدش نوشته بود: از همه شما برای آرزوهای روز تولدم متشکرم. فقط 29سالم است ولی بدنم انگار 45 ساله است.

به هر حال دوست دارم از همه افرادی که در ساختن مردی که من امروز هستم تشکر کنم. خوب و بد. منفی و مثبت. بابت چیزهایی که دارم و چیزهایی که ندارم. خدایا شکرت برای یک روز دیگر.

اما نکته قابل توجه ای که طی ساعات گذشته خبرساز شده است واکنش عجیب رایا به پست تولد همسرش لوکادیا در اینستاگرام می باشد.

چرا که او برخلاف همیشه و بدون استفاده از ایموجی قلب و یا کلمه ای خاص با یک ایموجی معمولی به تولد همسرش واکنش نشان داده است.

 یورگن لوکادیا، مهاجم پرسپولیس و همسرش جدا شدند؟

به گزارش وقت صبح، در حالیکه مهاجم هلندی تیم پرسپولیس در روزهای اخیر برای تعطیلات به کشورش رفته است، هیچ نشانه ای از دیدار او با خانواده اش در صفحه اینستاگرام اش مشاهده نشده است.

البته این در حالی ست که در تمام این روزها همسر لوکادیا با انتشار تصاویری از خودش و فرزندان اش در هلند به تنهایی در حال خوش گذرانی است.

حتی بررسی های ما نشان می دهد که یورگن لوکادیا و همسرش میرا مدتی است یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده اند و تمامی تصاویر مشترک شان را پاک کرده اند.

اما نکته جالبی که باعث قوت بخشیدن به شائبه جدایی این بازیکن و همسرش شده است، انتشار تصاویری است که شب گذشته همسر لوکادیا منتشر کرده است.
 

او در این تصاویر نشان می دهد که به همراه پسران اش در حال غذا خوردن در رستورانی در هلند هستند، و این در حالی ست که لوکادیا هم اکنون در هلند به سر می برد.

با این تفاسیر باید منتظر بود و دید آیا داستان جدایی لوکادیا و همسرش واقعیت دارد یا اینکه دنبال نکردن یکدیگر در اینستاگرام یک امر معمول در میان این زن و شوهر پر حاشیه است.