درگذشت پدر «جنیفر آنیستون» و بازیگر قدیمی تلویزیون

جان آنیستون روز جمعه ۱۱ نوامبر در سن ۸۹ سالگی از دنیا رفت. جنیفر آنیستون در پستی اینستاگرامی این خبر را اعلام کرد.

او در این پست نوشت:

بابای عزیز… جان آنتونی آنیستون

تو یکی از زیباترین آدم هایی بودی که تا به حال شناخته ام. خیلی خوشحالم که در آرامش به سوی بهشت پرواز کردی – و بدون درد. آن هم دقیقاً در روز ۱۱/۱۱ !

همیشه وقت شناس بودی. این عدد تا ابد برایم معنای بزرگ تری خواهد داشت. تا همیشه دوستت خواهم داشت.

یادت نرود که به ما سر بزنی.

بسیاری از چهره های مشهور هم به درگذشت جان آنیستون واکنش نشان دادند و با جنیفر آنیستون ابراز همدردی کردند.

پدر جنیفر آنیستون بیشتر با نقشش، ویکتور کیریالکیس در سریال تلویزیونی «روزهای زندگی ما» (Days Of Our Lives) شناخته می شد، سریالی که در سال ۱۹۸۵ آغاز شد و بیش از ۳ دهه ادامه یافت.

جان آنیستون ژوئن سال جاری میلادی، جایزه ی یک عمر دستاورد امی را دریافت کرد.

این جایزه توسط جنیفر آنیستون به پدرش اهدا شد. او در سخنانی از پیش ضبط شده این اتفاق را «بسیار ویژه» توصیف کرد.

درگذشت پدر «جنیفر آنیستون» و بازیگر قدیمی تلویزیون

جان آنیستون علاوه بر بازی در سریال «روزهای زندگی ما»، در مجموعه های تلویزیونی دیگری همچون «بال غربی» (The West Wing) و «پیشتازان فضا: وویجر» (Star Trek: Voyager) هم حضور یافته بود و همچنین در دهه ی ۲۰۰۰، چند حضور افتخاری در سریال های محبوبی همچون «دختران گیلمور» (Gilmore Girls) و «مردان دیوانه» (Mad Men) داشت.جان آنیستون در سال ۱۹۶۵ با نانسی دو، بازیگر آمریکایی ازدواج کرد. جنیفر آنیستون و برادرش الکس حاصل این ازدواج هستند. پدر و مادر آن ها در سال ۱۹۸۰ از یکدیگر جدا شدند. جان آنیستون بعدها با شری رونی، بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

نانسی دو، مادر جنیفر آنیستون در سال ۲۰۱۶ در سن ۷۹ سالگی از دنیا رفت. او ۲ بار در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ دچار سکته مغزی شده بود.

وقتی جان آنیستون از نانسی دو جدا شد و خانواده ی خود را ترک کرد، جنیفر آنیستون تنها ۹ سال داشت و اینطور که گفته می شود او به دلیل حس رهاشدگی ناشی از این اتفاق به روان درمانی نیاز پیدا کرده بود.

اما به لطف همه گیری کرونا در سال ۲۰۲۰، رابطه ی جنیفر آنیستون و پدرش از گذشته مستحکم تر شد، چرا که آن ها در این مدت با یکدیگر آشتی کردند و زمان بیشتری را باهم سپری می کردند.

در آوریل ۲۰۲۰، منبعی نزدیک به جان آنیستون به رسانه ها گفت که دخترش او را به خاطر ترک ناگهانی خانواده ی خود بخشیده اما رابطه ی آن ها با فراز و نشیب هایی همراه بوده است.

این منبع همچنین گفت که جنیفر آنیستوت سال ها با پدر خود صحبت نکرده بود اما از زمان آغاز همه گیری کرونا تقریباً هر روز با او تماس تلفن داشته و این تماس ها برای مکالمات کوتاه نبودند.

به گفته این منبع، به نظر می رسید که جنیفر آنیستون به کوتاه بودن زندگی پی برده و دوست دارد که رابطه اش با پدرش به بهترین شکل ممکن باشد و جان آنیستون هم از اینکه باهم آشتی کرده اند خوشحال است.