دیدار خبرساز همسر ایرانی سیدورف با خانواده رونالدو

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند و یوونتوس به واسطه ازدواجش با یک ایرانی به نام سپیده مکرمتی یا سوفیا بیش از پیش مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

البته این در حالی ست که سیدورف تا یک سال پیش تصویر خاصی از همسر ایرانی اش منتشر نمی کرد، اما به یکباره با نمایش تصاویر مشترکی در صفحه شخصی اش باعث تعجب مخاطبین اش شد.

نکته جالب توجه این است که این زوج همواره در تمام مراسم های مختلف در کنار یکدیگر هستند. و ستاره سابق رئال مادرید به طور مداوم با انتشار تصاویری از سوفیا در حال ابراز علاقه به همسر ایرانی اش است.

دیدار خبرساز همسر ایرانی سیدورف با خانواده رونالدو

اما این روزها این زوج پر حاشیه برای دیدن بازی های جام جهانی به قطر سفر کرده اند.

در همین رابطه ساعاتی پیش همسر سیدورف تصویری را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده که سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

او در این تصویر نشان می دهد که همراه همسرش سیدورف با رونالدو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل دیدار صمیمانه ای داشته اند.

همچنین آنها در پایان این دیدار یک عکس یادگاری هم به ثبت رسانده اند.

 ماجرای زندگی اسطوره هلندی با بانوی ایرانی

به گزارش خبر ورزشی، ارتباط خوب کلارنس سیدورف با ایرانی‌ها و سفری که آبان‌ ماه سال ۱۳۹۸ به ایران داشت، باعث شد رسانه‌ها دلیل این ارتباط را متوجه شوند که چیزی نیست جز ازدواج با یک زن ایرانی به نام «سوفیا» یا همان «سپیده مکرمتی».

همسر اول کلارنس سیدورف برزیلی است. کلارنس در زمان حضورش در میلان با لوویانا آشنا شده و از او هم ۴ فرزند (یک پسر و ۳ دختر) دارد.

به نظر می‌رسد او در سکوت خبری او از کلارنس جدا شده، چرا که هیچ اثری هم از او در صفحه اینستاگرام سیدورف به چشم نمی‌خورد. در کل او از زندگی قبلی‌اش فاصله گرفته و حتی خیلی هم کنار فرزندانش نیست.

سپیده مکرمتی دو فرزند هم به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد.

کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است.