الناز سریال بی همگان 28 ساله شد | تولد خیلی خاص میترا رفیع + عکس

میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان که به تازگی با ایفای نقش گلنار در سریال گیلدخت بین بینندگان تلویزیون مشهور و محبوب شده است، با انتشار چند استوری در صفحه رسمی خود از جشن تولد متفاوتش رونمایی کرد. در ادامه این بخش عکس هایی از تولد 28 سالگی میترا رفیع را مشاهده می کنید.

دلیل خیلی خاص بودن تولد خانم بازیگر این بود که هیچ خبری از کیک تولد لاکچری و جزئیات همیشگی که در جشن تولد بازیگران شاهد آن هستیم، نبود و در واقع این تولد به دلیل سادگی بیش از حد، از طرف برخی مخاطبان خیلی خاص لقب گرفته است.

میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت با انتشار دو استوری از جشن تولد ساده و بدون تجملات خود رونمایی کرد و نوشت:

هر سالم را تو نو کن برایم.

همه چیز یادم هست

الناز سریال بی همگان 28 ساله شد | تولد خیلی خاص میترا رفیع + عکس

بازیگر نقش مه لقا در سریال از سرنوشت همزمان با تولد 28 سالگی خود نوشت:

آرزوهای امسالم

قبل از فوت کردن شمع

خیلی فرق داشتند

با آرزوهای هر سال

الناز سریال بی همگان 28 ساله شد | تولد خیلی خاص میترا رفیع + عکس

بیوگرافی کوتاه گلنار سریال گیلدخت

میترا رفیع بازیگر و کارگردان کشورمان متولد 12 آذر 1373 در تهران است. او مجرد بوده و سال هاست که پدرش را از دست داده و دارای یک خواهر و خواهرزاده است.

میترا رفیع اولین تجربه بازیگری خود در سینما را در سال 1396 با فیلم کلمبوس به دست‌آورد و با بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

میترا رفیع  در گیلدخت

میترا رفیع در سریال گیلدخت

این بازیگر تا کنون در فیلم هایی چون بی همگان، از سر نوشت، آخرین پناه، مجدلیه مقدس، من می ترسم، کلمبوس و... ایفای نقش نموده و علاوه بر بازیگری کارگردانی نمایش نامه های بکی شارپ، از این تاریکی، یه جوری مثل… را بر عهده داشته است، همچنین در تئاتر نیز در نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها بازی کرده و موفق به دریافت جوایز و افتخارات ارزنده ای شده است.