نامزد کریس رونالدو و خواهرشوهرش در قطر

چندی پیش عکس های جورجینا رودریگز نامزد رونالدو و خانواده اش در قطر به شدت در فضای مجازی وایرال شد و تیپ و ظاهر ساده جورجینا مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

رونالدو اسطوره فوتبال جهان نه تنها رابطه خوبی با همسر و فرزندانش دارد، بلکه ارتباط خوبی با مادر و برادر و خواهرانش داشته و به پیوندهای خانوادگی بسیار معتقد است. در این بخش عکس رونالدو و جورجینا همراه با کاتیا خواهر رونالدو را که به تازگی منتشر شده است، مشاهده می کنید.

نامزد کریس رونالدو و خواهرشوهرش در قطر

 کریس رونالدو در کنار خواهر و نامزدش

رونالدو

کریستیانو رونالدو با خانواده در قطر

مختصر بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو روز 16 بهمن 1363 در روستای «فونچال» کشور پرتغال بعنوان فرزند آخر خانواده چشم به جهان گشود. خوزه دینیس آویرو پدر رونالدو باغبان شهرداری بود و پس از آن مدیر تدارکات باشگاه آندورینیا را به عهده گرفت، او در سال 2005 به علت نارسایی کبد ناشی از مصرف بالای الکل در لندن درگذشت.

زندگی خانوادگی کریس رونالدو بهترین فوتبالیست تیم ملی پرتغال برای بسیاری از مخاطبان جذاب است. یکی از اخباری که در سال های اخیر بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، اختلاف مادر و خواهر رونالدو با جورجینا رودریگز است، به طوری که بسیاری معتقدند دلیل برگزار نشدن مراسم ازدواج کریس مخالفت مادر او با ازدواج با جورجینا رودریگز است اما عکس های منتشر شده نشان می دهد ارتباط نامزد رونالدو با خانواده اش خوب است و حتی مورد حمایت آنها به خصوص خواهر شوهرهایش قرار می گیرد، در ادامه با ما همراه شوید تا از خانواده رونالدو ستاره درخشان فوتبال جهان بیشتر بدانید.

رونالدو

کریس رونالدو و پسرش

مادر کریستین رونالدو، بهترین مادر جهان از نظر کریس

مادر رونالدو ماریا دولورس نام دارد که قبل از معروفیت پسرش و زمانی که زندگی فقیرانه ای داشتند، در خانه های دیگران آشپزی می کرد. رونالدو همیشه به مادرش، ماریا دولورس ادای احترام کرده و در مورد او گفته است:«بهترین مادر جهان، جنگجویی که همیشه به من آموخت که تسلیم نشوم، بهترین مادربزرگی که فرزندانم می‌توانستند آرزوی داشتنش را داشته باشند.»

کریستیانو دو خواهر به نام های آلما و لیلیانا کاتیا و برادر بزرگتری به نام هوگو دارد. خواهران رونالدو، الما و کاتیا، هر دو همیشه آماده حمایت از کریستیانو هستند. برادرش هوگو نیز که 10 سال از کریستیانو بزرگ‌تر است، طرفدار پر و پا قرص اوست و اغلب در مسابقات رونالدو دیده می‌شود.

رونالدو

کریستین رونالدو در کنار مادرش

آشنایی و نامزدی کریستین رونالدو با جورجینا رودریگز

کریستیانو رونالدو از سال 2016 با نامزدش جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی وارد رابطه عاشقانه ای شد و تا کنون با او زندگی می کند. کریستیانو در سال 2010 برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت، اوهیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند.

فرزندان کریستین رونالدو

او پس از سال 2015 و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد.

رونالدو در 18 آوریل 2022 باز هم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند، اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد و در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد اما بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد.