شادی عجیب و باور نکردنی همسر علیرضا نیکبخت به خاطر تیک آبی!

ظاهرا زوج پرحاشیه نیکبخت و همسرش دوباره به حواشی های منحصر به فرد خودشان در فعالیت های فضای مجازی برگشته اند.

با این حال مونا نیکبخت که با نام خانوادگی همسرش در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند، بعد از دو ماه سکوتی طولانی بار دیگر شروع به فعالیت کرده است.

شادی عجیب و باور نکردنی همسر علیرضا نیکبخت به خاطر تیک آبی!

در همین ارتباط ساعاتی پیش مونا نیکبخت با انتشار یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام اش تعجب کاربران مجازی را برانگیخته است.

او با منتشر کردن تصویری از صفحه اینستاگرام علیرضا نیکبخت که به تازگی دارای تیک آبی شده است این اتفاق را به او تبریک گفته است.

اما این اقدام عجیب مونا نیکبخت با واکنش های منفی اغلب کاربران مواجه شده است. چرا که مخاطبین فضای مجازی معتقدند که دریافت تیک آبی در اینستاگرام به هیاهو و جشن خاصی نیاز ندارد.

عاشقانه جنجالی علیرضا نیکبخت و همسرش در خودرو

علیرضا واحدی نیکبخت و همسرش بعد از مدت ها با انتشار یک عاشقانه جدید در صفحه اینستاگرام شان سوژه داغ کاربران شبکه های اجتماعی شده اند.

پیشکسوت جنجالی تیم استقلال مدت هاست که از حواشی مختص به خودش در فضای مجازی فاصله گرفته است.

او که از دوران جوانی تا به اکنون همواره در مرکز جنجال ها قرار داشت، این روزها با احتیاط عجیبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند.

اما ساعاتی پیش و بعد از سکوتی طولانی بازیکن سابق تیم ملی و همسرش مونا نیکبخت تصویر عاشقانه ای از خودشان در مشهد را منتشر کرده اند.

همچنین مونا نیکبخت همسر اینفلوئنسر واحدی نیکبخت که چند ماهی ست فعالیتی در شبکه های اجتماعی نداشته، در حاشیه این تصویر جنجال برانگیز نوشته است:

در این دنیا از سه آهنگ می ترسم: صدای کودکی از بی مادری، صدای عاشقی از جدایی، صدای مجرمی از بی گناهی.