واکنش جنجالی علیرضا فغانی به اخراج زود هنگام اش از جام جهانی

علیرضا فغانی داور معروف کشور که به باور اغلب اهالی فوتبال یکی از امیدهای اصلی برای قضاوت در فینال مسابقات بود، دیگر در مسابقات جام جهانی 2022 قضاوت نخواهد کرد.

البته به نظر می رسد شکایت و عصبانیت اروگوئه ای ها، و اشتباه فغانی در اعلام پنالتی به ضرر آنها در بازی با پرتغال باعث حذف تیم داوری ایران در جام جهانی و ترک قطر شده است.

واکنش جنجالی علیرضا فغانی به اخراج زود هنگام اش از جام جهانی

در همین راستا حالا علیرضا فغانی داور معروف و محبوب کشورمان با منتشر کردن یادداشتی در صفحه شخصی اش از مردم ایران بابت حذف اش عذرخواهی کرده است.

او در این نامه با نمایش تصویری جنجالی از خودش خطاب به مردم ایران نوشته است:

درورد و ارادت؛ امروز آخرین روز حضورم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود، قبل از هر حرفی، عذرخواهی می کنم که نتونستم مثل دوره قبل اتفاق خوبی را برای داوری ایران رقم بزنم.

با توجه به شرایط کشور در چند وقت اخیر، خیلی سعی کردم که تمرکز کافی روی مسابقات داشته باشم، ولی متاسفانه شرایط اون طور که باید پیش نرفت.

ولی هر پایان یک شروع جدید است. همیشه آخرش خوبه، اگر هنوز خوب نیست یعنی هنوز آخرش نرسیده، پس ادامه بده.

ناگفته‌هایی از زندگی علیرضا فغانی و همسرش

به گزارش خبر ورزشی، علیرضا فغانی با دختر حسین عرب‌ براقی ازدواج کرد. جالب اینکه عرب‌ براقی و پدر فغانی با یکدیگر همسایه دیوار به دیوار بودند و رفت آمد خانوادگی داشتند به همین خاطر فغانی عملاً از کودکی با همسرش بزرگ شد و کاملاً او و خانواده‌اش را می‌شناخت.

زندگی در خانواده‌ای مملو از داور یکی از شرایط خاصی است که علیرضا از آن برخوردار بود. پدر و برادر علیرضا داوری می‌کردند و از طرف دیگر، پدر همسر و برادر همسر او نیز همین شغل را پیشه کرده‌اند.

تازه باید به همه این‌ها پسر خود فغانی را نیز اضافه کرد که این روز‌ها در استرالیا کار داوری را استارت زده است. در چنین شرایطی می‌توان گفت همسر علیرضا فغانی بهترین داور در میان این خانواده است.

چون وقتی قرار باشد مسابقه فوتبال را تماشا کند که همسر، پسر، برادر، پدر و همچنین پدر شوهر و برادر شوهرش همگی داور باشند، در نهایت میان آن‌ها اختلاف ایجاد می‌شود و خانم فغانی باید حرف آخر را بزند!

علیرضا فغانی اهل مهاجرت نبود و همان‌طور که گفتیم، در اوج شهرت حاضر نشد از منطقه شهرری هم برود، ولی به خاطر تحصیل فرزندانش تصمیم به مهاجرت گرفت و هم‌اکنون در شهر بریزبن استرالیا زندگی می‌کند.

دلیل آنکه فغانی این شهر را انتخاب کرد جایگاه بریزبن به عنوان یکی از شهر‌های دانشگاهی استرالیاست و سطح فرهنگی آن از ملبورن و سیدنی بالاتر تلقی می‌شود. پسر فغانی این روز‌ها در کالج تحصیل می‌کند و دخترش هم چند سال از او کوچکتر است.