بیماری ستاره سادات قطبی لو رفت+ عکس

ستاره سادات قطبی که چندی پیش با انتشار استوری درباره بیماریش و غیبت چند روزه اش در اینستاگرام موجب نگرانی طرفدارانش شده بود، به تازگی با منتشر کردن عکس و متنی در صفحه اینستاگرامش نوع بیماری خود را اعلام کرد. در ادامه استوری ستاره سادات قطبی را مشاهده می کنید.

بیماری ستاره قطبی توان راه رفتن را از او گرفت

ستاره سادات قطبی بازیگر و مجری برنامه های تلویزیونی که در اینستاگرام بسیار فعال است و روزمرگی های زندگی خصوصی خود را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد، دلنوشته ای را منتشر نمود و در آن خبر از بیماریش داد و از طرفدارانش خواست تا برای او دعا کنند اما با اعلام نکردن نوع بیماری و غیبت بی سابقه چند روزه اش سبب نگرانی فالوورهایش شد.

بیماری ستاره سادات قطبی لو رفت+ عکس

بازیگر سریال گاندو پس از چند روز غیبت در اینستاگرام متنی را استوری نمود و به نگرانی های دنبال کنندگانش پایان داد. او درباره بیماریش نوشت:

سلام قربونتون برم

خیلی دلم براتون تنگ شده

من یه مدته درگیر دیسک و سیاتیک کمرم هستم.

به سختی راه میرم و خیلی درد دارم.

گفتم بیام بگم که زنده ام

و نگرانم نباشید.

عزیز دلمید بامعرفتا

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

همسر و بچه‌های ستاره قطبی

ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر سریال گاندو و نوار زرد، زاده 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری بوده و چندین سال است که با شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون ازدواج نموده و دارای دو پسر به نام های صدرا و حسین می باشند، البته خانم مجری از ازدواج پیشین خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از ازدواج سابقش پسری به نام علی دارد.