عکس دیده نشده پسر شهرام شکیبا از همسر اولش

ستاره سادات قطبی مجری برنامه همیشه خونه که تجربه نقش آفرینی در سریال گاندو 2 را نیز در کارنامه هنری خود دارد، اینستاگرام خود را با انتشار عکسی از تولد 18 سالگی پسر همسرش به روز کرد و تولد او را متفاوت تر از همیشه تبریک گفت. در ادامه این بخش عکس و پست اینستاگرامی جدید ستاره قطبی به مناسبت تولد سید علی شکیبا را مشاهده می کنید.

 

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون با انتشار عکسی از سید علی شکیبا پسر همسرش تولد 18 سالگی او را تبریک گفت و او را پسر ارشد خود و امید و نورچشمش نامید و برای او نوشت:

چه زود هجده سالت شد علی کوچولوی عزیزم

یادته علی؟

کلاس سوم دبستان بودی! یکی از شرط های ازدواجم با پدرت این بود که تو هم منو بپذیری! وقتی اومدم پیشت همون روز اول باهم حسابی رفیق شدیم.

جای خالی امیرعلی رو بابودنت کمتر حس میکردم.

روز به روز بزرگ شدی و تمام تلاشم رو کردم تا ازبودن کنارمن راضی و خوشحال باشی.

9 سال گذشت علی کوچولو،باورت میشه 9 سال

الان واسه خودت مّردی شدی. امسال کنکور داری و قراره بری دانشگاه.دل تو دلت نیست گواهی نامه ات رو بگیری و موتور و ماشین سواربشی

دامادیتو ببینم عزیز دلم

آسِد علی جانم،گل پسر ارشدم،امید منو پدرت تواین خونه اول به توئه

قول بده چه باشم چه نباشم همیشه حواست به برادرهات باشه نور چشمم.

خودت میدونی که چقدر برام عزیزی.

بزرگ شدنت، مَرد شدنت برمن و همه ی ما مبارک جان دلم

زیر پرچم آقا سیدالشهدا خوشبخت و عاقبت بخیر بشی سید علی جان شکیبا.

به وقت شب تولد 18 سالگی

1401/10/10

عکس دیده نشده پسر شهرام شکیبا از همسر اولش

بیوگرافی سید علی شکیبا

سید علی شکیبا، پسر شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون و مهسا ملک مرزبان مجری تلویزیون متولد ده دی 1383 است.

شهرام شکیبا بعد از تجربه یک زندگی ناموفق مشترک در سال 1393 با خانم ستاره سادات قطبی مجری و برنامه ساز تلویزیون ازدواج کرد، حاصل این ازدواج دو فرزند پسر به نام صدرا و حسین است. ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است و از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی دارد. از استوری های روزمره ستاره سادات قطبی به نظر می رسد این زوج همراه هر 4 پسر خود علی، امیرعلی، صدرا و حسین زندگی می کنند.