فرزندان بهزاد خداویسی از همسر خارجی اش+ عکس

بهزاد خداویسی بازیگر نقش پیمان در سریال تمام رخ که این روزها از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته و در صدر سریال های تلویزیونی قرار گرفته است، در صفحه اینستاگرام خود از دختر و پسرش رونمایی کرد،آریامن و تیده آ خداویسی پسر و دختر بازیگر سریال سرنخ از همسر فرانسویش هستند.

در ادامه این بخش عکس های جدید خانوادگی بهزاد خداویسی را منتشر نموده ایم.

فرزندان بهزاد خداویسی از همسر خارجی اش+ عکس

فرزندان بهزاد خداویسی، آریامن و تیده آ در کودکی

همسر فرانسوی و فرزندان دورگه بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی که سابقه حضور در سریال های تلویزیونی فراوانی را دارد و به تازگی با ایفای نقش پیمان در سریال تمام رخ بسیار درخشیده است، دارای یک پسر به نام آریامن و دختری به نام تیده آ است که هر دو در رشته پزشکی تحصیل کرده اند.

فرزندان بهزاد خداویسی از همسر خارجی اش+ عکس

استانژا همسر سابق بهزاد خداویسی فرانسوی بوده و در سال 1366 با بازیگر سریال روزگار جوانی ازدواج نموده است، استانژا خانه‌دار بوده و همراه فرزندانش آریامن و تیده آ ساکن فرانسه هستند، خانواده بهزاد خداویسی بر اساس گفته های این بازیگر تا 9 سالگی آریامن در ایران زندگی می کردند.

فرزندان بهزاد خداویسی از همسر خارجی اش+ عکس

فرزندان بهزاد خداویسی

مختصر بیوگرافی بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 10 فروردین 1344 در تهران است. او در 9 سالگی به سفارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فیلم مستند «جستجو» به کارگردانی برادرش بهرام طعم اولین تجربه بازیگری را چشید و بعد تحصیلات دانشگاهی تا کنون در آثار مختلفی چون تمام رخ، آتش سرد، روزگار جوانی، سرنخ، تکیه بر باد، معمای شاه، ستایش، فاکتور هشت، ایراندخت، در جستجوی قهرمان و... به هنرمندی پرداخته است.

بهزاد خداویسی در 50 سالگی و در اواخر سال 1394 با سولماز اعتماد شاعر و نویسنده ازدواج کرد، خانوم سولماز اعتماد متولد 8 اردیبهشت 1360 می باشد.