شیطنت مازیار لرستانی همه را غافلگیر کرد

روز تولد هر فردی یکی از مهم ترین روزهای زندگیش است و دوست دارد در این روز محبت و هدایا خانواده و نزدیکان خود را دریافت کند. در گذشته برخلاف امروز مرسوم نبود که هر سال برای فرزندان خانواده جشن تولد گرفته شود و گاهی خانواده ها به دلیل مشغله فراوان حتی روز تولد فرزندان خود را فراموش می کردند، مازیار لرستانی هنرمند شناخته شده کشورمان در مورد فراموش شدن روز تولدش و شیطنت بامزه اش در برنامه چهل تیکه با اجرای محمدرضا علیمردانی خاطره جالبی را تعریف کرد که در ادامه این بخش می خوانید.

شیطنت مازیار لرستانی همه را غافلگیر کرد

مازیار لرستانی در برنامه چهل تیکه حضور یافت و در مورد کودکیش صحبت کرد، بازیگر سریال خوشنام در گفتگو با محمد رضا علیمردانی خاطره بامزه شیطنت روز تولدش را تعریف کرد و گفت:

در کودکی خرابکاری نمی کردم و کارهای جالب می کردم، مثلاً یادمه یک سال تولدم، خانواده یادشون رفته بود، بعد سر غذا که شد، من ضبط رو روشن کردم و صدای گریه بچه(اوعه اوعه) و در این لحظه کسی به دنیا آمد که همه فراموش کرده اید، پخش شد.

او در ادامه توضیح داد که با این کار خلاقانه اش، خانواده خود را غافلگیر کرده و برایش تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی شد.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی/ عکس از سپیده ساداتی

مختصر بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان زادهٔ 31 خرداد 1345 در تهران است اما با افتخار خود را یک لر می داند. پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و یک برادر دارد.

فیلم و سریال های مازیار (شهره) لرستانی

مازیار لرستانی در سال 1365 با بازی در فیلم اغر بخیر وارد حرفه سینما و تلویزیون شد و در فیلم هایی چون مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، بی‌بی خاتون، نیاز، لیلی با من است، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها، نصف مال من نصف مال تو، هزارپا، امام علی و... ایفای نقش نموده است. سریال خوشنام که این بازیگر در آن نقش پری مادر هومن حاجی عبداللهی را برعهده داشت، آخرین کار شهره لرستانی در قامت زن محسوب می شود.