نقش الناز ملک در سریال آنتن | بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط که این روزها در صدر سریال های نمایش خانگی قرار گرفته است، در سریال نمایش خانگی آنتن همراه بازیگران نام آشنایی چون پژمان جمشیدی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر و...نقش آفرینی نموده است.

نقش الناز ملک در سریال آنتن و سقوط

آنتن سریال نمایش خانگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان در ژانر طنز و خانوادگی است که بازیگران نام آشنای زیادی در آن بازی کرده اند.

الناز ملک بازیگر کمتر شناخته شده ای که با نقش آفرینی در سریال سقوط این روزها بسیار مشهور شده است، در سریال آنتن نقش یکی از دانشجویان رشته دامپزشکی به نام نیلوفر را ایفا می کند که عشق و عاشقی او با فرزاد حاتمی (ارسلان قاسمی) لحظات بامزه ای را برای مخاطبان رقم می زند.

نقش الناز ملک در سریال آنتن | بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک و ارسلان قاسمی در سریال آنتن

سریال آنتن داستان درباره پیرزنی است که پس از فوت شوهرش، در کنکور شرکت کرده و در رشته پزشکی پذیرفته شده و با نوه‌اش هم‌دانشگاهی می‌شود و این اتفاق ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه به‌وجود می‌آورد. در این سریال بازیگرانی چون ‌رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، صحرا اسداللهی و... نقش آفرینی کرده اند.

بیوگرافی آیسان سریال سقوط

الناز ملک بازیگرخوش آتیه سینمای ایران متولد دهه هفتاد بوده و از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد، او قبل از بازی درسریال نمایش خانگی سقوط و آنتن، در عرصه تئاتر حضور داشته و در نمایش مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است. الناز ملک علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت داشته و در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط | نقش الناز ملک در سریال آنتن

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

بازیگران سریال سقوط و الناز ملک

الناز ملک در سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده نقش آیسان را ایفا کرده است، دختری که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود اما این زوج در بین راه گرفتار داعش میشوند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. در سریال سقوط بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، سجاد بابایی، عباس جمشیدی فر،امین میری و... ایفای نقش نموده اند.

بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط | نقش الناز ملک در سریال آنتن

الناز ملک و سجاد بابایی در سریال سقوط