چهره مغموم کتایون ریاحی | اتفاق بدبرای کتایون ریاحی

کتایون ریاحی بازیگری که در بسیاری از نقش های خود خوش درخشیده و مخاطبان تلویزیون او را با نقش زلیخا در یوسف پیامبر می شناسند، سالهاست که از بازیگری دور بوده و در هیچ فیلمی نقش آفرینی نمی کند.

عکسی دیده نشده از کتایون ریاحی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون با چهره ای بسیار متفاوت منتشر شد.

چهره مغموم کتایون ریاحی | اتفاق بدبرای کتایون ریاحی

اتفاق بدبرای کتایون ریاحی در دادگاه

خبرگزاری میزان درباره برگزاری دادگاه کتایون ریاحی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیح این خبر آمده:

* دادگاه رسیدگی به اتهامات کتایون ریاحی که به قید وثیقه آزاد شده بود، در دادگاه انقلاب تهران با حضور وکلای او و فرزندش برگزار شد.

* در ابتدای دادگاه نماینده دادستان کیفرخواست صادره برای کتایون ریاحی را قرائت کرد.

* طبق اعلام نماینده دادستان دادگاه بر اساس کیفرخواست صادره، مستندات پرونده بدست آمده از فعالیت متهم در شبکه‌های اجتماعی، اتهامات او شامل اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، تشویش اذهان عمومی و تشویق به فساد بود که از نظر دادگاه و در راستای ماده ۳۴۱ این ماهیت را ترغیب و تشویق مردم به اعمال منافی عفت در فضای مجازی در نظر گرفته شد.

* بعد از قرائت کیفرخواست، وکیل مدافع کتایون ریاحی به دفاع از موکلش براساس اتهامات صادره در کیفرخواست پرداخت.

* در حین برگزاری دادگاه، کتایون ریاحی دچار افت فشار شد که در تماس با اورژانس و مراجعه تکنسین‌های این سازمان وی برای انجام درمان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

* در پایان قاضی ختم جلسه را اعلام و خطاب به وکلای متهم ریاحی گفت: لایحه خود را به دادگاه تحویل دهند.

* کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون روز ۲۹ آبان در پی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر و انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اعتراضات خیابانی و کشف حجاب جهت پاسخگویی به مقامات قضایی، احضار و بازداشت شد.