ادامه خوشگذرانی همسر رونالدو | جورجینا این بار سر از آثار باستانی درآورد!

خانواده رونالدو که پس از اقامات کوتاه مدت شان در انگلیس این بار به عربستان آمده اند، برخلاف تصور عموم از زندگی در این کشور لدت می برند.

آن ها بدون محدودیت در فضای عمومی ظاهر می شوند، پارک بازی می روند و حالا هم سر از یک رستوران تاریخی در عربستان درآورده اند.

ناگفته نماند که این عدم محدودیت تاثیر شگفت انگیزی روی شناخته شدن مکان های تجاری، تفریحی و تاریخی عربستان گذاشته است.

البته این دیده شدن برای فوتبال عربستان هم قابل توجه بوده است؛ تا جایی که اکنون دنبال کنندگان صفحه باشگاه النصر به حدود 12 میلیون نفر رسیده است.

جورجینا در مورد این تصاویر که رستوران عربستانی منتشر کرده اند، توضیح داده اند که این یک شام عاشقانه است.

 

ادامه خوشگذرانی همسر رونالدو | جورجینا این بار سر از آثار باستانی درآورد!

رونالدو و جورجینا در عربستان دچار مشکل می شوند؟

رونالدو و رودریگز ازدواج نکرده اند و ورودشان به این کشور خلیج فارس باعث انتشار گزارش‌های متعددی در رسانه‌های بین المللی شد مبنی بر آن که انتظار می‌رود مقام‌های سعودی برخلاف قوانین و مقررات عربستان سعودی برای این زوج استثنا قائل شده و به آنان اجازه زندگی مشترک با یکدیگر را بدهند.

عربستان سعودی مانند بسیاری دیگر از کشور‌های با اکثریت جمعیت مسلمان به مردان و زنانی که با یکدیگر ازدواج نکرده اند اجازه نمی‌دهد با یکدیگر زندگی کنند و زندگی یک زوج با هم به شرط محرم شدن آنان با یکدیگر امکان پذیر است یک اصطلاح عربی که به اعضای نزدیک خانواده یا همسران اشاره دارد.

این قاعده ریشه در شریعت اسلام دارد. به گفته مرکز حقوقی اسلامی مصر دارالافتا پیامبر اسلام فرموده بودند: “یک مرد نباید با زنی که به او محرم نیست در یک محیط خصوصی باشد مگر آن که محرم او حضور داشته باشد”.

این قانون معمولا در هتل‌های سراسر منطقه اعمال می‌شود. با این وجود، عربستان سعودی در سال ۲۰۱۹ میلادی تصمیم گرفت به بازدیدکنندگان خارجی مجرد اجازه دهد تا اتاق‌های مشترکی در هتل با یکدیگر داشته باشند. شبکه خبری جهانی “بی بی سی” در آن زمان گزارش داد که از این موضوع تحت عنوان قانون “گردشگران خارجی” یاد می‌شود. با این وجود، مشخص نیست که آیا این قانون برای ساکنان خارجی عربستان سعودی اعمال می‌شود یا خیر.