سن واقعی مازیار لرستانی | شناسنامه مازیار لرستانی

زندگی خصوصی بازیگران برای بسیاری از افراد جالب است اما برخی از خبرها درباره زندگی بازیگران بی پایه و اساس بوده و شایعه ای بیش نیستند. مازیار لرستانی یکی از بازیگران شناخته شده عرصه هنر است که پس از تطبیق جنسیت زندگی خصوصیش زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفته و هر روز با حواشی و قضاوت های فراوانی در زندگی خصوصیش روبرو می شود. در ادامه این بخش دردسر جدید مازیار لرستانی را منتشر کرده ایم.

مازیار لرستانی یکی از هنرمندانیست که مورد شیطنت رسانه ای قرار گرفته و تاریخ تولد اشتباه او در سایت های مختلف منتشر شده است.

برخلاف آنچه سایت های مختلف منتشر کرده اند، مازیار لرستانی متولد 26 مهرماه 1345 نیست و این بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس کشورمان 31 خرداد سال 1345 در تهران به دنیا آمده و اصالتاً لر می باشد و برای اثبات این مسئله حتی صفحه اول شناسنامه خود را نیز منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

مازیار لرستانی

مختصر بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و 17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد و در سال 1365 وقتی 20 ساله بود با سریال «اُغُر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون شد و دومین تجربه بازی اش فیلم «نیاز» در سینما بود.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی/ عکس از پیام ایرایی

فیلم و سریال های مازیار لرستانی

او تا کنون در فیلم های مختلفی مانند امام علی (ع)، مختارنامه، کلاه پهلوی، سه در چهار، خوشنام، زیر خاکی، زیر درخت هلو، اخراجی‌ها و... بازی و آثاری چون عمه ماه منیر، بی بی خاتون، باور آرامش، تولد جنجالی و... را کارگردانی کرده است.

این بازیگر در تاریخ چهارشنبه 22 تیر 1401 از تطبیق جنسیت خود خبر داد و‌ از آن پس با شکل و شمایل مردانه و نام مازیار فعالیت می کند.