اخبار هنرمندان | پژمان جمشیدی و امیرحسین آرمان این روزها چه می‌کنند؟

پژمان جمشیدی این روزها با فیلم کمدی «بخارست» ساخته مسعود اطیابی حضور موفقی در گیشه دارد. این فیلم که از 24 آبان‌ماه‌ اکران شده است، با فروش تقریبا 26 میلیارد و 600 میلیون تومانی در صدر جدول فروش قرار گرفته است.
سعید آقاخانی امشب با تکرار سریال «نون خ» به تلویزیون می‌آید. فصل اول این مجموعه کمدی از امشب ساعت 20 روی آنتن شبکه تماشا می‌رود. حمیدرضا آذرنگ، نعیمه نظام‌دوست و هومن حاجی عبداللهی از بازیگران این سریال هستند.

اخبار هنرمندان | پژمان جمشیدی و امیرحسین آرمان این روزها چه می‌کنند؟


امیرحسین آرمان که با فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» ساخته محمدرضا رحمانی در جشنواره فجر حضور دارد، در صورت آماده شدن «بهشت تبهکاران» اثر مسعود جعفری جوزانی که در بخش رزرو است، با دو فیلم در این رقابت دیده می‌شود.
آزیتا لاچینی درباره دوری‌اش از عرصه هنر و وضعیت فعلی خود به ایسنا گفته است که دیگر توان کار کردن ندارد و خودش را بازنشسته کرده. او همچنین توضیح داده این روزها به دلیل بیماری دخترش، وضعیت روحی مناسبی ندارد.
پردیس پورعابدینی که سال گذشته با دو فیلم «بی‌مادر» و «خائن‌کشی» در جشنواره فجر حضور داشت، امسال نیز با فیلم «غریب» ساخته محمدحسین لطیفی به این رقابت می‌آید. پورعابدینی اولین‌ بار با مجموعه «آقازاده» شناخته شد.
خاطره حاتمی با تکرار سریال «از نفس افتاده» به کارگردانی قاسم جعفری در شبکه تماشا حضور دارد. این سریال با موضوع انقلاب اسلامی، سال 85 ساخته شده و بازیگرانی مانند اشکان خطیبی و مرحوم زهره فکورصبور در آن حضور دارند.