بازیگر معروف طنز ازدواج کرد

عباس جمشیدی‌فر بازیگر نقش اردلان در سریال پر بیننده سقوط، با انتشار پستی جدید در صفحه اینستاگرامش خبر از ازدواجش را داد و از همسر خود رونمایی کرد، در ادامه این بخش عکس حلقه ازدواج و همسر عباس جمشیدی فر را مشاهده می کنید.

عباس جمشیدی فر بازیگر طناز کشورمان که نه تنها در عرصه طنز بلکه با درخشش در سریال های نمایش خانگی سقوط، یاغی و زخم کاری نیز مخاطبانش را شگفت زده کرده است، به تازگی اینستاگرام خود را با خبر ازدواجش به روز کرد و برای همسرش نوشت:

 عباس جمشیدی‌فر با انتشار این عکس خبر از ازدواجش داد:

بازیگر معروف طنز ازدواج کرد

مگر تو روی بپوشی و فتنه بازنشانی

که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم

عشق

بانوی من

مختصر بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 شهریور 1359 در تهران است. این بازیگر پس از 7 سال کار در تئاتر در سال 1386 با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد.

فیلم های کمدی عباس جمشیدی فر و دیگر آثارش

عباس جمشیدی فر در سقوط و آثار دیگری همچون جوکر، یاغی، زخم کاری، شب های مافیا، خوشنام، بچه مهندس، روزگار خوش حبیب آقا، کت چرمی، شیشلیک، چند میگیری گریه کنی؟، خروس جنگی، دیوار،سه دونگ سه دونگ، بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پنج دری و... بازی کرده است.

عباس جمشیدی فر در سریال سقوط

عباس جمشیدی فر در سریال سقوط

همسر سابق عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر، بازیگر مرد معروف فیلم های طنز چند سال پیش با خانم فریبا امینیان از بازیگران تئاتر ازدواج کرد که این ازدواج به جدایی ختم شد.