پیام ویژه ساحل پوست شیر برای تولد مهرداد صدیقیان

پردیس احمدیه  که با بازی در نقش ساحل پوست شیر در میان علاقمندان به این سریال نمایش خانگی جذاب مشهور و محبوب شده است، به بهانه تولد مهرداد صدیقیان بازیگر نقش صدرا در سریال پوست شیر استوری را منتشر نمود که در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به بهانه تولد مهرداد صدیقیان سکانسی از بازی خود و صدرای پوست شیر را منتشر کرد و مهرداد را رفیق خود نامید.

پیام ویژه ساحل پوست شیر برای تولد مهرداد صدیقیان

ساحل و صدرای سریال پوست شیر

این دو هنرمند در سریال پوست شیر ساخته برادران محمودی نیز نقش ساحل و صدرا را ایفا نموده اند، ساحل دختری که بعد از ربوده شدنش پدرش (هادی حجازی فر) به هر دری می زند و همراه صدرا پسری که عاشق اوست و دوستش رضا پروانه(علیرضا کمالی) به دنبال رباینده او می گردند.

فیلم های مشترک پردیس احمدیه و مهرداد صدیقیان

پردیس احمدیه و مهرداد صدیقیان نه تنها در سریال پر بیننده پوست شیر با یکدیگر همکاری نموده اند بلکه در لامینور نیز هر دو بازی کرده اند و پردیس احمدیه در لامینور نقش نادی و مهرداد صدیقیان نقش نامزدش را ایفا نموده است.

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 30 بهمن 1367 در تهران است، او در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان/ عکس از فاطمه تقوی

فیلم های مهرداد صدیقیان، بازیگر نقش صدرا در پوست شیر

او اولین بار با بازی در فیلم عصر جمعه جلوی دوربین رفت با بازی در سریال سقوط یک فرشته و مدینه به شهرت دست یافت و در آثاری چون زیر پوست شیر، بامداد خمار، رقص روی شیشه، لامینور، شاهگوش، دیوار، طلا، تا ابد، سونامی، سمفونی نهم، ایده اصلی، مدینه، سقوط یک فرشته، حیرانی، ماجرای نیمروز و... ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 8 تیر 1371 در تهران است. پدرش را سالها پیش از دست داده و مادرش نقاشی و معرق کاری می کند و تنها یک خواهر دارد، پردیس احمدیه مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه/ عکس از سارا الله مرادی

فیلم های پردیس احمدیه؛ بازیگر نقش ساحل در پوست شیر

او در آثاری چون پوست شیر، نوبت لیلی، خانه دختر، لاک قرمز، لامینور، مجبوریم، خفگی، یادآوری، مقلد شیطان، پروانه ها، کلاس هنرپیشگی، دلم می خواد و...بازی کرده است.