سن واقعی ستاره سادات قطبی همه را شوکه کرد

ستاره سادات قطبی  همسر شهرام شکیبا مجری قند پهلو که نه تنها در اجرا بلکه سابقه بازی در سریال نوار زرد و گاندو 2 را نیز در کارنامه هنری خود دارد،فیلمی از جشن تولد خود با تم صورتی را منتشر نمود و تولد 37 سالگی خود را جشن گرفت. در ادامه این بخش از نمناک تصاویری از تولد 37 سالگی ستاره سادات قطبی مجری همیشه خونه را منتشر نموده ایم.

ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون و بازیگر، به مناسبت تولد 37 سالگیش اینستاگرام خود را با فیلمی از جشن تولدش به روز کرد و نوشت:

سن واقعی ستاره سادات قطبی همه را شوکه کرد

و بِ دنیا آمدم...

سلام سی و هفت سالگی! دستمو محکم بگیر که این یکسال کلی

کار داریم

بسیاری از کاربران فضای مجازی با دیدن این تصاویر، به مسئله جوانتر بودن ستاره سادات قطبی از سن شناسنامه ای اش اشاره کردند. برای بسیاری از آنها، عدد سن همسر شهرام شکیبا با وجود داشتن چندین فرزند، باورکردنی نبود اما بازیگر سریال گاندو، پیش از این هم گفته بود که بیبی فیس بودنش یک ویژگی ژنتیکی است.

بیوگرافی ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان است. او همسر شهرام شکیبا دلنوا منتقد سینما، شاعر طنز پرداز و مجری تلویزیون است که اختلاف سنی 14 ساله با همسرش دارد. حاصل زندگی مشترک ستاره سادات قطبی دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.