دلتنگی محمد بحرانی برای جناب خان | پست جدید محمد بحرانی

محمد بحرانی صداپیشه جناب خان در برنامه تلویزیونی خندوانه با انتشار عکسی از جناب خان در اینستاگرامش برای او ابراز دلتنگی کرد. در ادامه این بخش استوری محمد بحرانی برای جناب خان را می بینید.

محمد بحرانی صدا پیشه و بازیگر سریال هایی چون دوپینگ، هیولا، دراکولا و...دلتنگ جناب خان شخصیت عروسکی محبوب خندوانه شد و برای جناب خان در استوری اینستاگرامش نوشت:

دلتنگی های آدمی را، باد ترانه ای

می خواند...

کجای جهانی رفیق

دلتنگی محمد بحرانی برای جناب خان | پست جدید محمد بحرانی

استوری محمد بحرانی با مضمون دلتنگی برای جنای خان

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی صدا پیشه جناب‌خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید نقش لبو فروش آبادانی را بر عهده داشت و سپس در مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد و به دلیل شوخی های جذابش، دغدغه‌هایش برای مسائل اجتماعی، کل کل شیرینش با رامبد جوان، اطلاعات فوتبالی فوق‌العاده‌اش جای خود را در دل مخاطبان باز کرد و بسیار محبوب شد. محمد بحرانی به جز جناب خان صداپیشه عروسک های معروفی چون ببعی، آقای هم ساده، استاد همه چی دون و... بوده است.

محمد بحرانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان، صداپیشه، عروسک‌گردان، شاعر و مجری متولد 16 آذر 1360 در بهشهر است. پدر و مادر او اهل کازرون بوده، پدرش سال‌ها به تدریس زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان اشتغال داشته و اکنون بازنشسته است و مادر نیز خانه‌دار است. بحرانی دو برادر و یک خواهر دارد و خود فرزند آخر خانواده است.

محمد بحرانی

محمد بحرانی درکنار رامبد جوان

ازدواج و همسر محمد بحرانی

محمد بحرانی در سال 1385 با مهناز خطیبی، همکلاسی و هم رشتهٔ خود در دانشگاه تهران، ازدواج کرد. مهناز خطیبی متولد 1360 در تهران، نویسنده و مترجم بوده و تجربه های زیادی در تئاتر و فیلم مستند دارد، او عروسک گردان دیوی در مجموعه کلاه قرمزی بوده است.

فیلم های محمد بحرانی

محمد بحرانی در آثار سینمایی و تلویزیونی چون آنها، دراکولا، هیولا، گلشیفته، خوب، بد، جلف:رادیواکتیو، دوپینگ، بچه محل، بی حسی موضعی، مارموز، نزدیکتر،شهر موش ها، رفیق بد و...بازی کرده و در تئاتر نیز فعالیت حرفه ای دارد.

او نه تنها در عرصه بازیگری فعالیت دارد، بلکه چندین اثر مانند من می‌توانم، مده‌آ، نیل، بهشت و زمین و... را کارگردانی کرده است. محمد بحرانی عروسک گردان و صدا پیشه شخصیت های عروسکی جناب خان، ببعی، آقای هم ساده، استاد همه چی دون،گاندو، آقا شجاع و... نیز می باشد.

خوانندگی، مجری گری و گویندگی محمد بحرانی

آقای بازیگر مجری برنامه هفت بوده و گوینده گفتار متن آثاری چون فاز، محاکمه، رزم‌آرا یک دوسیهٔ مسکوت بوده است. او با حضور در عرصه خوانندگی، ترانه‌سرایی و شعر اوج هنر خود را به نمایش گذاشته و خواننده تیتراژ مجموعه تلویزیونی دوپینگ، خواننده همراه گروه موسیقی لیان، خواننده موزیک ویدئو (اومدیم روسیه) و لیگ جهانی والیبال، ترانه‌سرای موزیک ویدئو جام جهانی، ترانه‌سرای تیتراژ استاد همه‌چی‌دون، شاعر کنسرت حشرات 1 و 2 و...بوده است.