عکس قایمکی و خنده دار ستاره سادات قطبی از شوهرش

ستاره سادات قطبی مجری و بازیگر تلویزیون که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد، در استوری اینستاگرامش عکسی بامزه و خنده دار از همسرش شهرام شکیبا مجری برنامه قند پهلو منتشر نمود که واکنش های زیادی را در پی داشت.

ستاره سادات قطبی بازیگر سریال های گاندو و نوار زرد که روحیه طنزپردازی دارد، به تازگی عکسی از همسرش شهرام شکیبا در حال خواب منتشر کرد، در حالی که از ماسک به جای چشم بند استفاده کرده بود.

تصویر آقای مجری مربوط به اجرای مشترک او و ستاره سادات در سالن وزارت کشور می باشد که از هر فرصتی برای خواب و استراحت استفاده کرده است. در ادامه این بخش عکس شهرام شکیبا در حال خواب را منتشر نموده ایم.

عکس قایمکی و خنده دار ستاره سادات قطبی از شوهرش

ستاره سادت قطبی و ازدواجش با شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی مجری برنامه های تلویزیونی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری بوده و مدتی در شبکه آموزش بعنوان گرافیست مشغول به کار بود و بعد از ازدواج با شهرام شکیبا در سال 96 با وی اولین تجربه اجرای مشترک خود را بدست آورد و برنامه همیشه خونه از مشهورترین کارهای مشترک آنها است.

ستاره سادات قطبی در سال 1393 با شهرام شکیبا مجری ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو پسر به نام های صدرا و حسین می باشد البته شهرام شکیبا از همسر اول خود دارای یک فرزند پس به نام علی و ستاره قطبی از همسر اولش یک پسر به نام امیر علی دارد.

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا

خانم مجری سابقه بازی در سریال های گاندو و نوار زرد را در کارنامه هنری خود دارد، او گاهی در اینستاگرامش استوری های طنزی منتشر می کند و بر اساس گفته هایش تمایل به بازی در سریال طنز دارد اما تا کنون پیشنهادی برای بازی در سریال طنز را دریافت نکرده است.