اخبار هنرمندان | چند خبر کوتاه از رهنما، طهماسب و بهمن هاشمی

ایرج طهماسب فصل دوم «مهمونی» را تولید کرده و نوروز 1402 با «مهمونی 2» به نمایش خانگی بازمی‌گردد. دو شخصیت محبوب «بچه» و «پشه» در این فصل حضور دارند. فصل اول این مجموعه عروسکی نوروز 1401 منتشر شد.
میکائیل شهرستانی قصد دارد نمایش «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف را اجرا کند. به گزارش ایسنا، قصه این نمایش نامه درباره یک خانواده اشرافی روس است که ناچار به فروش باغ آلبالوی خاطره‌انگیزشان هستند.
هادی کاظمی نوروز 1402 همزمان با دو کمدی «فسیل» ساخته کریم امینی و «بخارست» ساخته مسعود اطیابی روی پرده سینماها حضور خواهد داشت. فیلم امینی از امروز اکران می‌شود و فیلم اطیابی که از آبان‌ماه به نمایش درآمده بود، در نوروز نیز روی پرده خواهد بود.
بهاره رهنما فیلم «بابا سیبیلو» محصول سال 99 را آماده اکران دارد. احتمالا این فیلم که ویژه مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده، عید فطر نمایش داده شود. رضا شفیعی‌جم، امیرحسین صدیق و یوسف صیادی از دیگر بازیگران فیلم هستند.
هدیه بازوند از اول فروردین‌ماه با سریال «نون خ 4» اثر سعید آقاخانی به شبکه یک می‌آید و در نوروز و ماه رمضان، این مجموعه را روی آنتن خواهد داشت. علاوه بر آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ و هومن حاجی عبداللهی نیز در «نون خ 4» حضور دارند.

اخبار هنرمندان | چند خبر کوتاه از رهنما، طهماسب و بهمن هاشمی


بهمن هاشمی درباره علت دوری خود از تلویزیون به ایسنا گفته است که درخواستی برای اجرای او در تلویزیون نبوده است. هاشمی در ادامه توضیح داده است که نمی‌تواند خودش را به تلویزیون دعوت کند، سلیقه‌های مدیران تغییر کرده است.