بازیگر نقش سلطانی در نون خ | عکس بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ

علی اخوان در سریال نون خ در نقش سلطانی (تورلیدر) بازی کرده و از فصل سوم در این مجموعه بازی کرده و در کنار بازیگران این سریال تجربه ای تازه کسب کرده است.علی اخوان بازیگر است از زندگی شخصی و محل تولد ایشان اطلاعاتی در دست نیست و ظاهرا ازدواج نکرده و مجرد می باشند.  علی اخوان در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی «نون.خ ۳» به کارگردانی سعید آقاخانی ، در نقش سلطان (تورلیدر) بازی کرد. نون خ ۴ محصول نوروزی و ماه رمضانی تلویزیون برای شبکه یک می باشد که به کارگردانی «سعید آقاخانی» در سه فصل گذشته با استقبال خوبی مواجه شد و تهیه کننده این مجموعه طنز بر عهده «مهدی فرجی» می باشد.

بیوگرافی علی اخوان

علی اخوان، یک بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است او اهل قم است. که در سال ۱۳۹۹ در سریال تلویزیونی “نون.خ ۳” به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش “سلطانی” (تورلیدر) حضور داشت.

علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1371 در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی اخوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی را تجربه کرد.

او همچنین در سریال‌های “بچه مهندس ۳”، “سه در چهار” و فیلم سینمایی “راند چهارم” شرکت کرده است.

بازیگر نقش سلطانی در نون خ | عکس بازیگر نقش سلطانی در سریال نون خ

در سال ۱۳۹۹، علی اخوان در فیلم سینمایی “آوین” که در کردستان فیلمبرداری می‌شد، بازی کرد. این فیلم، داستان زندگی چالش برانگیز دختران آن منطقه را روایت می‌کند.

علی اخوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در فیلم گریز به کارگردانی ناصر مهدی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سه در چهار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی اخوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، بهزاد جوانبخش، مهناز اسلامی و پروین سلیمانی را تجربه کرد.

علی اخوان در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم علی اخوان در این سال، بازیگری در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی محسوب می‌شود.

علی اخوان

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی اخوان بازی در سریال سه در چهار بوده است. علی اخوان سال ۱۳۸۷ سریال سه در چهار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. علی اخوان توانست با بازی در سریال سه در چهار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد کاسبی، علی صادقی، مهران رجبی و نادیا دلدار گلچین بر تجارب او افزود.