زندگی نامه نیلوفر پارسا بازیگر و مدلینگ ایرانی| عکس های باورنکردنی نیلوفر پارسا

زندگی نامه نیلوفر پارسا بازیگر و مدلینگ ایرانی و عکس های باورنکردنی نیلوفر پارسا را در ادامه برای شما آماده کرده ایم. نیلوفر پارسا متولد سال ۱۳۶۹ می باشد و دانش‌آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات است.

 

نیلوفر پارسا

زندگی نامه نیلوفر پارسا بازیگر و مدلینگ ایرانی

نیلوفر پارسا بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد 27 فروردین 1369 در تهران است. او در رشته مهندسی IT فناوری اطلاعات تحصیل کرده است و لیسانس دارد نیلوفر پارسا با ریال آوای باران در نقش بیتا به شهرت رسید.

نیلوفر پارسا

شروع فعالیت هنری و مدلینگ

نیلوفر پارسا، فعالیت های هنری خود را از تئاتر های تهران آغاز کرد. در چند نقش کوتاه در سریال: شاید برای شما هم اتافق بیفتد حضور یافت و پس از آن در نقش بینا در سریال آوای باران، مطرح شد.

پارسا اولین بار برای بازی در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد انتخاب شد. حتما یادتان هست که این مجموعه به صورت اپیزودیک بود و پارسا نیز در چند قسمت آن حضور داشت.

نیلوفر پارسا

همسر و ازدواج نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا در اواخر بهمن 1401 با میلاد اسدالهی ازدواج کرد.

نیلوفر پارسا

شهرت نیلوفر پارسا با بیتای آوای باران از زبان خودش

یکی از دوستانم به من گفت که آقای سهیلی زاده برای سریال جدیدشان از تعدادی بازیگر تست می گیرند و من هم به دفترشان مراجعه کردم و تست دادم و این امر به دفعه دوم هم کشیده شد، برای مثال تست اولم اگر یک ساعت بود، تست دوم ام حدود ۸ ساعت به طول انجامید و بعد از یک ماه مرا به عنوان بازیگر نقش بیتا پذیرفتند.در نهایت سال ۱۳۹۲ با نقش بیتا در سریال آوای باران که شخصیت خاکستری دارد جلوی دوربین رفتم

وقتی قرار شد نقش بیتا را بازی کنم به جامعه پیرامونم رجوع کردم تا بیتا را از اطرافم الگو بگیرم. اول از همه که نمی دانستم کاراکتر بیتا چه جور شخصیتی دارد و حتی بعد از پخش چند قسمت از بازی ام در سریال اکثر اقوام و دوستان با من تماس گرفتند و ابراز تعجب کردند بابت اینکه این نقش را بازی کردم که آنقدر از من دور است.

نیلوفر پارسا

نظر ریحانه پارسا درباره اسمش!

گل نیلوفر یا لوتوس یا هر چی که اسمش و میزارن نماد مراقبست نماد آرامش و مدیتیشنه نماد مقاومت و‌سکوت و‌سکونه حضورش کمه ولی اینقدر صبر میکنه تلاش می کته تا بلاخره تبدیل به نماد تو دنیا میشه تبدیل به زیبایی تبدیل به الگو‌‌ میشه به نظرم اسم هرکس رو خدا انتخاب کرده و اسم هایی که داریم‌ حتما دلیلی داره هدف من‌ بهتر از دیگران‌ شدن نیست هدف من بهتر شدن از اونچیزیه که قبلا بود.

زندگی نامه نیلوفر پارسا بازیگر و مدلینگ ایرانی| عکس های باورنکردنی نیلوفر پارسا