مجری زندگی پس از زندگی کیست| زندگینامه جالب این مجری توانا

مجری زندگی پس از زندگی کیست؟ زندگینامه جالب این مجری توانا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. عباس موزون مجری برنامه جذاب و پرمخاطب زندگی پس از زندگی می باشد. زندگینامه جالب عباس موزون، مجری زندگی پس از زندگی را در ادامه می خوانید.

 

عباس موزون

بیوگرافی عباس موزون

عباس موزون مجری تلویزیون متولد ۲۴ اسفند سال ۱۳۵۲ در شهر دزفول استان خوزستان، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، پژوهشگر، شاعر، نویسنده و مترجم است.

تحصیلات مجری زندگی پس از زندگی

او فارغ التحصیل مهندسی تکنولوژی و سینما بوده و دارای مدارک کارشناسی ارشد سینما و دکترای مدیریت است و عمده معروفیت او به واسطه ساخت و اجرای برنامه زندگی پس از زندگی ، روایتی متفاوت درباره مرگ و علم ماوراء به دست آمده است.

عباس موزون

زندگی نامه مجری زندگی پس از زندگی

عباس موزون زمانی که ۶ساله بود درگیر جنگ تحمیلی شد و به همراه خانواده از دزفول به اصفهان مهاجرت کرد. او زندگی در شهرهای اراک، شوشتر، روستای ترک‌زبان چمن سلطان لرستان و نزدیک به ۲۴ شهر مختلف را تجربه کرده است و هم‌اکنون ساکن تهران است.

مجری برنامه زندگی پس از زندگی ، پیش از ورود به مدرسه بخش زیادی از خواندن و نوشتن را فرا گرفته بود و از ۱۲ سالگی شروع به سرودن شعر کرد.

خانواده عباس موزون

عباس موزون ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. او پیش‌تر درباره تاثیر کار خود بر خانواده‌اش گفته بود: «همسرم می‌گوید که الان ما چهار سال است که با گور، کفن، مرگ و… همراهیم. خانواده ام واقعا با من همراهی کردند. حتی فرزند کوچک‌ترم هم تحت تاثیر این فضا قرار گرفته است و می‌گوید پس از مرگ روحمان از تن جدا می‌شود و به آرامش می‌رسیم. در کل می‌توانم بگویم روحیه خانواده‌ام بزرگ ترین هزینه‌ای بود که من دادم.»

مجری زندگی پس از زندگی کیست| زندگینامه جالب این مجری توانا

شهرت با اجرای «زندگی پس از زندگی»

زندگی پس از زندگی

شبکه چهار در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ برنامه ای به نام «زندگی پس از زندگی» را با اجرای عباس موزون روی آنتن برد. این برنامه درباره زندگی کسانی است که تجربه نزدیک مرگ داشته‌اند و مرگ موقت را در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم تجربه کرده و به زندگی عادی بازگشته‌اند.

سوژه‌های برنامه زندگی پس از زندگی حاصل چهار سال پژوهش او از مناطق مختلف ایران بوده‌اند.

او که مجری و تهیه‌کننده این برنامه بود، علاوه بر تئاتر، کارگردانی و اجرا را هم آموخت تا در این برنامه به‌ شیوه هرچه بهتر عمل کند.

زندگی پس از زندگی

موزون که چهار تا پنج سال از عمر خود را وقف ساخت «زندگی پس از زندگی» کرد، با دیدن مستندی از ریموند مودی، روانپزشک آمریکایی و پایه‌گذار تجربه‌ های پس از مرگ در حدود ۲۵ سال پیش جرقه ساخت برنامه‌ای با محتوای زندگی پس از مرگ در ذهنش زده شد. او به این منظور به سراغ مطالعه کتاب‌های فرا روان‌ شناسی و دینی با موضوع برزخ رفت و همیشه آرزو داشت مجموعه ای با موضوع مرگ موقت با تجربه گران ایرانی بسازد.

مجری زندگی پس از زندگی کیست| زندگینامه جالب این مجری توانا

در دو سال گذشته این برنامه بیشترین رضایت بینندگان را در سیما کسب کرده است. یک بار بیشتر از ۹۳ درصد و یک بار بیشتر از ۹۴ درصد که طبق آنچه اعلام شده است رکورد رضایتمندی را شکسته است.