بازیگر نقش صفی در گیل دخت کیست؟

رامتین خداپناهی بازیگر نقش صفی در گیل دخت می باشد. سریال تاریخی پرطرفدار و پر بازیگر گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی  در ۶۰ قسمت تولید شده‌ است و در حال پخش از شبکه یک سیما می باشد. در ادامه بیوگرافی رامتین خداپناهی بازیگر نقش صفی در گیل دخت را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

رامتین خداپناهی

بیوگرافی رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی متولد 1350 در گرگان، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس نمایش با گرایش کارگردانی می باشد وی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اراک نیز می باشدبصورت جدی فعالیت خود را از سال 1378 بعد از گرفتن لیسانس زمانی که 28 ساله بود با تله تئاتر کشتی نوح شروع کرد و یکسال بعد با بعنوان مهمان در یک سریال ایپزودیک بازی کرد.

زندگی هنری رامتین خداپناهی
او از سال ۱۳۷۸، پس از فارغ التحصیل شدن از مقطع کارشناسی، به صورت حرفه‌ای وارد کار بازیگری شد. اولین تجربه اش تله تئاتر «کشتی نوح» بود و پس از آن بلافاصله در فیلم «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت. از جمله فعالیت‌های هنری او می‌توان به بازی در فیلم کوتاه «گوشه امن»(۱۳۸۱) و فیلم‌هایی چون «مزرعه پدری»(۱۳۸۱)،«صبحانه برای دو نفر» (۱۳۸۲)، «قند تلخ»(۱۳۸۶) و سریال‌های «معصومیت از دست رفته»(۱۳۸۱)، «فقط بخاطر تو»(۱۳۸۲)، «هنگامه»(۱۳۸۳)،«پیله‌های پرواز»(۱۳۸۴)، «برای آخرین بار»(۱۳۸۴)، «خسته دلان»(۱۳۸۷) و... اشاره کرد. 

همسر و فرزند رامتین خداپناهی

عکس واقعی همسر و فرزند صفی الدوله گیلدخت را در ادامه مشاهده می کنید.

رامتین خداپناهی

خلاصهٔ داستان گیل دخت

حکایت گلنار و اسماعیل که در میانه هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دل‌هاشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می‌کنند و…

زمان پخش سریال گیلدخت

  • زمان پخش سریال گیلدخت از شبکه یک
    هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۰۰
  • زمان پخش گیلدخت از شبکه ای فیلم
    و ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم (آی فیلم یک قسمت عقب می باشد) و زمان تکرار شبکه آی فیلم ساعت ۱۵ می باشد.
  • زمان تکرار سریال گیلدخت شبکه یک
    ۲ بامداد، ۹صبح، ۱۵:۱۵ بعد از ظهر