مجری دوست داشتنی دهه شصت| شیده معاونی سالها پس از مجری‌گری در تلویزیون

شیده معاونی در بین مجری و بازیگران محبوب دهه شصت، از جایگاه خاصی برای کودکان و نوجوانان آن دوره برخوردار است. شیده معاونی، مجری دوست داشتنی برنامه های کودک و نوجوان که چهره مهربان و خندانش را اغلب ما به یاد داریم، با انتشار عکسی جدید از خودش به همراه نوشته ای مفهومی که در این بخش مشاهده خواهید کرد، اینستاگرامش را به روز کرد.

شیده معاونی در صفحه رسمی خود نوشت:

حسی که همیشه با آدمی همراه است حس داشتن یک گمشده است.

نمیشناسی اش نمیدانی کجا باید به دنبالش بگردی.

او هیچ وصفی ندارد هیچ نشانی چون بخشی از توست که نمیبینی اش.

گمشده حقیقی آدم‌ها، در حقیقت نیمه گمشده شان خودشان هستند که در طول مکان و زمان ذره ذره از آنها جدا شده اند و جا مانده اند و آدمی بی آنکه بداند بی آنکه بخواهد هر لحظه به دنبال آنها میدود تا مجموع پریشان شده اش را دوباره از نو بسازد.

بارها طلب یار نمودم، بدیدم دست خداست. رضایم گشت به رضایی که نامش خداست.

سالها در پی نیمه گمشده ام پیمودم این راه تا که دریابم آن یکی نیمه من ذات خداست.

مجری دوست داشتنی دهه شصت| شیده معاونی سالها پس از مجری‌گری در تلویزیون

بیوگرافی شیده معاونی

شیده معاونی، مجری صدا و سیما و برنامه های کودک، در حوزه هنری و رسانه فعالیت داشت. وی در رشته زمین شناسی لیسانس گرفته بود و از سن 8 سالگی با شروع کار در رادیو، به کارهای هنری خود پرداخت. در سال 1369، در سن 18 سالگی، به صورت رسمی در رادیو استخدام شد و در طول 10 سال فعالیت در این رسانه مشغول به کار بود.

در سال 1371، همزمان با فعالیت در رادیو، وی به گروه کودک شبکه تلویزیونی یک نیز پیوست. در سال 1383، وی به گروه کودک شبکه دو منتقل شد و تا سال 1392 در این شبکه فعالیت داشت. پس از آن، در سال 1396 بازنشسته شد اما تا سال 1399 هنوز در گروه اجتماعی شبکه دو و یک حضور داشت.

مجری دوست داشتنی دهه شصت| شیده معاونی سالها پس از مجری‌گری در تلویزیون

شیده معاونی درکنار دخترش

همسر و دختر شیده معاونی

در سال 1371، در سن 20 سالگی، شیده معاوی با همسرش ازدواج کرد. ایشان دارای یک دختر به نام نازنین متولد در سال 1377 هستند. همسر شیده معاوی استاد دانشگاه بوده و در حوزه آموزش و تحصیلات در حال فعالیت است.