مدرسه تابستانه تلویزیونی راه می‌افتد

تفاهم‌نامه «راه اندازی مدرسه تابستانه» با محوریت مهارت آموزی، اشتغال زایی و عدالت آموزشی و سایر همیاری‌های مرتبط با ایجاد استانداردهای آموزش غیرحضوری و تولید محتوا، ارائه مدرک و سایر حمایت های مادی و معنوی سازمان فنی و حرفه‌ای و ظرفیت رسانه ملی و شبکه آموزش میان علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما و غلامحسین حسینی‌نیا رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امضاء شد.

در این تفاهم‌نامه به استفاده از ظرفیت‌های برنامه‌های تلویزیونی روی آنتن در راستای ترویج و فرهنگسازی رشته‌های جدید، نوآور و اشتغال آفرین سازمان فنی حرفه‌ای، بهره‌گیری از توانمندی‌های پژوهشگران، محققان، اساتید، استارت آپ‌ها و دانشجویان نخبه سازمان فنی حرفه‌ای کشور برای مسأله حل اشتغال در کشور با تکیه به ابزار فرهنگساز در رسانه ملی و راه‌اندازی خانه‌های فناوری تأکید شده است.

مدرسه تابستانه تلویزیونی راه می‌افتد

 

این در حالی است که مدرسه تلویزیونی با ساختار جدید از مهرماه سال گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی روی آنتن شبکه آموزش بود. مدرسه کنکور به تازگی راه افتاده و همچنین رادیو مدرسه هم با مشارکت شبکه امید و رادیو جوان اتفاق افتاده و حالا نوبت به راه‌اندازی مدرسه تابستانه رسیده است.