کندال جنر: بچه دار شوم لس آنجلش را ترک می کنم!

در حالی که کورتنی کارداشیان اخیرا خبر بارداری خود را اعلام کرده است، کیم کارداشیان مادر چهار فرزند است. کلوئه کارداشیان و کایلی جنر هر کدام دو فرزند دارند و راب کارداشیان نیز با آنجلا وایت تنها فرزندشان را بزرگ می‌کند.

کندال ۲۷ ساله که به تازگی با وال‌استریت ژورنال گفتگو کرده است، به این نشریه می‌گوید که برای زمانی که بچه‌دار خواهد شد هیجان زده است. او در ادامه می‌گوید با این حال عجله‌ای برای تشکیل خانواده ندارد، و فقط می‌داند که الان زمان این کار نیست.

او همچنین می‌گوید که وقتی تصمیم بگیرد بچه‌دار شود، در لس‌آنجلس تشکیل خانواده نمی‌دهد.

کندال جنر که در مورد حفظ حریم شخصی خود بسیار سخت‌گیر است، به وال‌استریت ژورنال گفت که از عنفوان جوانی، احساس می‌کرد در خانواده‌اش جایی ندارد.

کندال جنر

 
او در ادامه تاکید کرد که انتقادی نسبت به خانواده‌اش ندارد، اما علی‌رغم اینکه در این سبک زندگی به دنیا آمده، اما آن را انتخاب نکرده است.

او همچنین می‌گوید که من به هیچ وجه برای این زندگی ساخته نشده‌ام و در آن خوب نیستم. من فقط یاد گرفته‌ام چطور آن را انجام دهم و انجام می‌دهم.

او خود را با خواهرش کیم مقایسه می‌کند و می‌گوید وقتی جوان‌تر بودم بر سر عکاس‌ها و پاپاراتزی‌ها فریاد می‌زدم، در حالی که کیم برای این زندگی ساخته شده است.

علاوه بر این او در مورد خانواده‌اش می‌گوید اگرچه که همیشه زیر چتر «خواهران کارداشیان» است، اما هویت او بیشتر از نام خانوادگی خودش می‌آید تا شهرت خانواده‌اش. او معتقد است که از بسیاری جهات دقیقا شبیه پدرش «کاتلین جنر» است و خود را یک جنر می‌داند.