پارسا پیروزفر کچل شد| عکس جدید پارسا پیروزفر

عکسی جالب و دیده نشده از پارسا پیروزفر بازیگر خوش چهره ایرانی که تاکنون ازدواج نکرده است با چهره ای متفاوت بدون مو منتشر شد.

پارسا پیروزفر کچل شد| عکس جدید پارسا پیروزفر

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در 22 شهریور ماه 1351 در تهران متولد شد. در طی سال های 1363 تا 1369 هنگامی که در مدرسه به تحصیل مشغول بود، همزمان به طراحی کامیک استریپ و طرح های گرافیکی پرداخت که هرگز آن ها را انتشار نداد.

پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله یا رسانه ای مصاحبه نکرده است. حتی در سریال در چشم باد که نقش اول و اصلی را داشت در مراسم تقدیر از عوامل سریال که از سوی صدا و سیما ایران تدارک دیده شده بود شرکت نکرد.

عده ای از مردم دلیل موفقیت او در عرصه هنر را سیمای زیبای وی توصیف کرده اند اما منتقدین و هنرمندان سرشناس متعدد نظر دیگری دارند و معتقدند که همانگونه که بازیگران چشم روشن و خوش چهره زیادی وارد این عرصه شدند،

اما نتوانستند به موفقیتی دست پیدا کنند این دلیل اصلا قابل قبول نیست، و خاطر نشان کردند که تنها علت این حجم عظیم محبوبیت و موفقیت او استعداد و توانگری و سواد هنری خود پارسا پیروزفر است.

پارسا پیروزفر همچنین در شهرهای سان دیگو و لس آنجلس ایالات متحده امریکا نیز کارگاه های آموزشی بازیگری نیز برپا میکند.

پارسا پیروزفر

دلیل ازدواج نکردن پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر، مریلا زارعی، مهراوه شریفی نیا، مصطفی زمانی و... همه جزو ستاره های مجردی هستند که هنوز تن به ازدواج نداده اند.

درست است که ازدواج، به دانش، مهارت، مشاوره، تجربه و آمادگی های مالی و اجتماعی نیاز دارد و یک جورهایی مهم ترین انتخاب زندگی هر شخص به حساب می آید اما آیا واقعا هنرمندان ما که الگو و الهام بخش جامعه، به ویژه قشر جوان هستند، با وجود سن بالا و موفقیت های مالی و حرفه ای، هنوز آماده نیستند یا بی تعارف دچار ازدواج گریزی شده اند.