فریدون جیرانی سریال جنایی «صفحه حوادث» را می‌سازد

«صفحه حوادث» عنوان سریال جدید فریدون جیرانی است که پروانه ساخت آن از سوی ساترا صادر شده تا این کارگردان پروژه جدید خود را در قالب یک سریال معمایی-جنایی جلوی دوربین ببرد.

فیلمنامه این سریال همانطوریکه از نامش پیداست براساس پرونده‌های واقعی که در صفحه حوادث روزنامه‌ها منتشر شده، به نگارش درآمده است. در این سریال قرار است ماجراها از طریق یک خبرنگار جنایی روایت شود.  جیرانی که سال‌ها به عنوان خبرنگار در روزنامه اطلاعات مشغول به کار بود، از جمله کارگردانانی است که می‌تواند با توجه به شناختی که از فضای مطبوعات داردتصویری دقیق و درست از این حرفه ارائه دهد.

این سریال ساختاری اپیزودیک دارد و قرار است قصه هر پرونده در چند قسمت روایت شود.قرار است به زودی از پلتفرم تولیدکننده و پخش کننده سریال «صفحه حوادث» رونمایی شود.

فریدون جیرانی سریال جنایی «صفحه حوادث» را می‌سازد

فریدون جیرانی تاکنون دو سریال تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» و «تعبیر وارانه یک رویا» را برای تلویزیون ساخته که این دو سریال به ترتیب از شبکه‌های دو و یک پخش شدند. او سریال «نهنگ آبی» را هم برای شبکه نمایش خانگی ساخته است و «صفحه حوادث» چهارمین تجربه او در عرصه سریال سازی محسوب می‌شود.