شقایق دهقان به «ناتو» برمی‌گردد؟

قسمت یازدهم رئالیتی‌شو « ناتو » در حالی دوشنبه هفته گذشته پخش شد، که مخاطبان این برنامه شاهد حضور تیم جدیدی بودند. این در حالی بود که هنوز دو رقابت از گروه چهارم که شقایق دهقان در آن حضور داشت باقی مانده بود. عدم پخش رقابت‌های باقی مانده گروه چهارم موجب شد تا گمانه‌زنی‌هایی پیرامون این برنامه شکل بگیرد و رسانه‌ها ماجرای پیش آمده را به اتفاقات و حواشی اخیر شقایق دهقان ربط دهند. مهدی صفی یاری تهیه‌کننده و کارگردان برنامه سرانجام به این ماجرا واکنش نشان داد.

 بعد از پخش رقابت اول گروه چهارم متشکل از کامران تفتی ، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی یکی از خبرگزاری‌ها به حضور شقایق دهقان در این برنامه واکنش نشان داد و متعاقب آن در فضای مجازی بحث‌های زیادی پیرامون حضور این بازیگر شکل گرفت.

درپی بروز این اتفاق، رقابت دوم گروه چهارم بدون ارائه هیچ توضیحی از سوی پلتفرم و گروه سازنده پخش نشد و همین موجب شد تا این شائبه شکل بگیرد که از پخش این برنام به دلیل حضور شقایق دهقان ممانعت به عمل آمده است.

شقایق دهقان به «ناتو» برمی‌گردد؟

سرانجام بعد از گذشت چند روز از این ماجرا مهدی صفی‌یاری تهیه کننده و کارگردان «ناتو» در گفت وگویی با ایسنا پخش نشدن قسمت‌های باقی مانده رقابت گروه چهارم را بی ارتباط با ماجراهای شقایق دهقان عنوان کرد و گفت : «این دو قسمت به دلیل مشکلات فنی به موقع آماده پخش نشد، در حال حاضر مشکلات مرتفع شده و بعد از پایان رقابت‌های گروه پنجم، شاهد پخش آن‌ها خواهیم بود.»

حال سوالی که پش می‌آید این است که چرا پیش از انتشار قسمت یازدهم این اطلاع رسانی از طرف عوال برنامه ساز و البته پلتفرم پخش کننده انجام نشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم واقع قسمت‌های باقی ماند رقابت چهارم منتشر می‌شود یا خیر.

رئالیتی شو «ناتو» از محصولات پلتفرم «فیلمنت» است که تاکنون 11 قسمت آن منتشر شده است. محمد رضا لیمردانی مجری این رئالیتی‌شو است.